پایگاه جوان انقلابی JavanEnghelabi.Ir
  • صفحه نخست
  • دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ | Monday 23 January 2017
    پایگاه جوان انقلابی JavanEnghelabi.Ir
    کـد خـبر : 17223 نویسنــده : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۵۶ ۲۲۵ نظـــــر
    بازدیـد از صفحــه اولنسخـه چاپیارسال به دوستـان ذخـیره  

    اقدام ضد اخلاقی بازیگر زن سینما در جشنواره فیلم کن | تصاویر

    دکتر حسن روحانی - 1392/10/18 : هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد،اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم. پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی ...

    به گـزارش پایـگاه جوان انقـلابی ؛ لیلا حـاتمی که هر از چـند گاهی حاشـیه ساز جشنواره های خارجی می شود و اقداماتی را بر خلاف منافع و مصالح ایران اسلامی صورت می دهد در جشنواره فیلم کن هم حاشیه ساز شد.

    لیلا حاتمی که برای چـندمین بار است حاشیه ساز جشنواره های خارجی می شود از پوشش نامناسب گرفته تا دست دادن با … که عملا توهین به اعتقادات مردم ایران اسلامی است .
     
    در افتتاحیه جشــنواره کن و همزمان با  اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو، لیلا حاتمی در  کنار 8 داور دیگر بخش مسابقه حضور داشت که ناگهان در یک اقدام ضد ارزشی و توهین آمیز به اعتقادات مردم ایران اسلامی در حضور رسانه ها به طور علنی با دراز کردن دستش در مقابل رئیس این جشنواره پیش قدم این اقدام ضد اخلاقی و ضد ارزشی می شود .
     
    لیلا حاتمی که پس از این پیش قدم شدن برای دست دادن به رئیس جشنواره فیلم کن اقدام ضد اخلاقی را علنی کرد مورد روبوسی نیز قرار گرفت تا بی حیایی به اوج خود برسد.
     
    رسانه های ضد انقلاب و معاند با فرهنگ ایرانی اسلامی این اقدام ضد اخلاقی و رفتار نا متعارف لیلا حاتمی را به سرعت پوشش خبری دادند و با خوشحالی فراوان از این اقدام لیلا حاتمی حمایت و پشتیبانی کردند.
    ـ
    javanenghelabi - hatami 1
    javanenghelabi - hatami 13
    ـ
    جوان انقلابی ؛ در ادامه گوشـه ای از برخی تصـاویر منتشر شده و نـگران کننـده ی این بازیگر معروف سینما را در جشنواره های داخلی و خارجی  تقدیم شما میـدارد و این پرسش را از محضر ریاست محترم جمهوری مطرح میدارد که واقعا ایا ما هنرمند ارزشی و غیرارزشی نداریم؟!
    ـ
    javanenghelabi - hatami 14
    javanenghelabi - hatami 7
    javanenghelabi - hatami 4

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    S  M  S  :  ۳۰۰۰ ۲۸ ۲۸ ۳۸                     E – mail  :    info@javanenghelabi.ir

    S M S : 3000 28 28 38               E – mail : info@javanenghelabi.ir
    پیشخــوان جــوان‌انقــلابی

    تصاویری از فروریختن اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران

    مراسم بزرگداشت مرحوم هاشمی‌رفسنجانی از سوی مقام‌معظم‌رهبری‌ برگزار شد

    تصاویری به یادماندنی از حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی

    روزنامه‌های کشور سیاه‌پوش شدند | تصاویر

    تصاویری از خنده‌دارترین فیگورهای ۲۰۱۶ سیاسیون

    نزدیک‌ترین همسایه کهکشان راه‌شیری به روایت تصویر

    ترور سفیر روسیه به روایت تصویر

    جشن‌تولد کودکان شهدای مدافع‌حرم | تصاویر

    مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان با حضور حضرت‌امام‌خامنه‌ای | تصاویر

    تصاویری از فرار مردم از دست داعش و مناطق آزاد شده حلب

    تصاویری از مشهد؛ شهر نشاط مومنانه

    گزارش تصویری فرانس ۲۴ از مراسم اربعین

    حضور دکتراحمدی‌نژاد در مسجد مقدس‌جمکران | تصاویر

    گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی-سیاسی اعضای پایگاه جوان‌انقلابی در راهپیمایی باشکوه‌ اربعین | تصاویر

    برگزاری مراسم عزاداری حضرت‌اباعبدالله(ع) در استان‌خوزستان با حضور دکتر احمدی‌نژاد | تصاویر

    انفجار تروریستی در پمپ بنزین «حله» | تصاویر

    چهره‌های سرشناس در پیاده‌روی اربعین | تصاویر

    برخورد دو رام قطار مسافربری در سمنان | تصاویر

    هواداران بهت‌زده کلینتون و هواداران شادمان ترامپ | تصاویر

    تصاویر دلخراش و برگزیده از بحران پناهجویان سوری در اروپا

    لطفا به قوانـین درج دیدگاه‌ها توجه نماییــد :

    دیدگاه ها حداکثـر تا 24 ساعـت بعد بررسی و تاییـد خواهـد شد .

    لطفا از درج دیدگاه های بلند و طـولانی اجتنـاب نمایید.

    دیدگاه هایی که غیر مرتبـط با موضوع مطلـب باشد نشـر نخـواهد نشد.

    دیدگاه هایی که حاوی بار حقـوقی به افراد حقیقی یا حقوقی باشد یا حـاوی توهین به دین و مذهب رسمی کشـور ، نظام مقـدس جمهـوری اسـلامی و مسئولین آن ،اقوام ایرانی ویا توهین به دیگر کاربران سایت باشـد به هیـچ وجه تاییـد نخواهد شد.

    از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایئد.

    تعداد دیدگـاه‌هــا : ۲۲۵
    • احیانا ایشون مدل لباس نیست؟؟!!!

      • از کوزه همان برون تراود که در اوست…

      • دریافت رایگان کلام نورانی اهل بیت (ع)

        خانمها دعای : اللهم صل علی محمد و آل محمد

        آقایان دعای : اللهم عجل فی فرج صاحب الزمان

        را به شماره 5000244060 ارسال فرمایید.

        شرایط عضویت :

        1- دریافت پیامهای تبلیغاتی توسط تلفن همراهتان غیر فعال نباشد.

        2- پیامها را به دیگران نیز ارسال و دریافت کنندگان پیام از تلفن همراه خود را تشویق به ترویج کلام اهل بیت نمایید.

        3- درصورت تغییر شماره همراهتان به همین سامانه اطلاع دهید.

        4- پیشنهاد ها و تمایل به همیاری در هزینه ها را به 09392057281 پیامک فرمایید.

      • من بانظر سلحشور که گفت : سینمای ایران فاضلاب است موافقم.

        • چه کلمه ی به جا و مناسبی(فاضلاب)
          حالا اینکه خارج از کشور این کارو کرده و کاری هم به کارش ندارن-اونایی که داخلن و بدتر از این غلطا میکنن چی؟

      • بابا چرا شما دست از سر زندگی مردم بر نمیدارید؟
        این بود آزادی که وعده اش را میدادید؟

      • به نظرم خیلی هم تیپ مسخره ای بود نه جذاب و عریان که آنها را محو خود کند نه متین و با وقار که خودیها رو جذب خود کند

      • من کاري به کاري که حاتمي کرد ندارم فقط مي خوام بگم لباسش خيلي زشته؟؟

      • سلام
        هفته پیش شمال بودیم هر جا داخل جنگل وارد میشدیم اکثرا بدون روسری بودن.
        نمیدونم ولی فکر میکنم ۵ سال دیگه خیلی جاها دیگه حجاب ندارن. عرف جامعه داره به اون سمت برده میشود. من خودم فکر میکنم حجاب از حالت ارزش بودن خارج شده . وب یک چیز اجباری تبدیل شده که باعث شده خیلی ها اونو پس بزنند. کاش هیچوقت حجاب اجباری نمیشد. تا ارزش حجاب باقی می موند.

        • ولی روح الله جان این دستور خداست که اجباری باشه
          همون خدایی که انسان را افریده و به نیازهاش آگاهه و راه سعادتش را میدونه.
          مشکل از جای دیگر است

    • اسلام باور قلبی است نه شناسنامه ای!
      شاید ایشون …

      • آقای متوسلیان
        لطفا حرف مفت نزنید
        اون روزی که محمود جونشون با مادر چاوز مصافحه کرد دلواپسان و امثال شما خواب بودن!

        لیلا حاتمی و همسرش از متین ترین و دوست داشتنی ترین هنرمندان ایران هستن و همونطور که آقای مختاباد گفته این رفتار برای التذاذ جنسی نبوده.
        شما برید نگاهتون رو عوض کنید!

        • ببخشید اگر ناموس شما هم بود شما نگاهتون رو عوض می کردید
          نکنه شما نگاهتون رو کلا عوض کردید

        • حمید
          توهین به شخصیت انسان ها رو من هم قبول ندارم
          بنده به خانم حاتمی توهین نکردم
          در فقه شیعه فعلی را که خانم حاتمی انجام داده حرام شرعی دونستن و حرام بودن اون رو منوط به التذاذ جنسی نکردن !
          کسی که باور قلبی به اسلام دارد این کار را انجام نمی دهد
          شاید خانم حاتمی قبول ندارن من که نگفتم چرا قبول ندارن حرف من فقط این بود !

        • اینجا اینجورن دیگه خدا میدونه تو محافل خصوصیشون […..]

          ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
          باسلام
          دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
          از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
          پایـگاه جوان انقلابی
          ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

        • کار احمدی نژاد اصلا درست نبود ولی ننه چاوز کجا و این مادمازل کجا؟ دریغ از یک جو شعور!!

        • ببخشید التذاذ جنسی بودن یا نبودنش رو چطور شما تشخیص میدی؟
          شما چطور تشخیص میدی که زمانی که کسی یک خانوم جوان رو میبوسه و بهش دست میده حس خاصی بهشون دست نداده باشه؟
          شما از کجا توی قلب ادم ها هستید
          من قبول ندارم
          خودم روابط ازاد دارم ولی بمیرم اگه دست به مرد نامحرم بدم

      • شاید ایشون چیه منحرف ؟

      • حضرت حافظ :
        مباش در پی آزار کسی و هر چه خواهی کن که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست

    • به نام او…
      سلام
      واقعا راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • عه؟ پس اینم دوست داره بره سوریه […..] کنه ؟

      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
      باسلام
      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
      پایـگاه جوان انقلابی
      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

    • وقتی پدر لیبرالیسم ایران میاد از این مفسدین حمایت میکنه انتظار دارید […..]

      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
      باسلام
      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
      پایـگاه جوان انقلابی
      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

    • حالم خوش نیست و چیزی نمیتونم بگم فقط هر آنچه را که میبینم میگویم: بند در این تصاویر چیزی جز کمبود نمیبینم. کمبودی که ناشی از عدم شناخت کافی از دین و برتری ایدولوژیکی منطق دین و فرهنگ خود است که اورا تسلیم هرانچه که در سینمای سرمایه داری دیده کرده است.
      حاضرم سوگند یاد کنم که اگر او با حجاب کامل و چادر میرفت، خدای بزگ چنان عذتی به ایشان عطا میکرد که تصورش راهم نمیتوانست بکند.
      کاش بدانیم اگر خود را از آغوش نامحرمان دور بداریم/ حتما در آغوش خدای جای داریم

    • مطمئنا با این کار اگر مسلمان باشد اسلام را زیر سوال می برد که صهیونیستها در سایتهایشان از فروپاشی غیرت مرد ایرانی ( البته غیرت واقعی نه غیرت احمقانه ) نه مرد مسلمان با مسیحی یا یهودی و … ، مرد ایرانی نام برده اند .
      اگر واقعا این کار اشکال شرعی است باید از رفتارش عذرخواهی نماید .

    • واقعا برای سینما و بازیگرانش از این جنس متاسفم
      خدا، اسلام و اعتقادات برای این دست انسانها بازیچه ای برای معروف شدن است و بس
      انسان انقدر حقیر و …
      متاسفم برای همسرش (اگر بتوان این عنوان را به کار برد)
      متاسفم برای سینمای ایران
      سینمایی که انسان ساز و در خدمت انقلاب و تعالی انسان نباشد آخرش اینگونه افرادی را تحویل میدهد
      این افراد با سینمای انقلاب رشد یافته و معروف شدند و حالا به خوبی نماینده زنان مسلمان ایران هستند!

    • خاک بر سر این واداده های فرهنگی کنم ….
      [……]

      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
      باسلام
      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
      پایـگاه جوان انقلابی
      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

      • اقای شاهرخ اسم جدیدتون مبارک :)
        حالا خاک بر سر این واداده های فرهنگی کنن یا کنم؟؟
        اخرش کدومش؟
        شما اگه اونجا بودی میرفتی حتما امر به معروف میکردی.
        دیگه باید یه جاهایی این رگه انقلابی بودن بالابزنه دیگه
        درسته؟

        • علی شاهرخ، بهاری مستقل
          0
          1

          ممنون … اسم جدیدم رو برای این عوض کردم که عده ای به نام جریان بهار و امام زمان فکر می کنند فقط حرف خودشون درسته و هر اظهار نظر مستقلی رو محکوم می کنند … به خدا ما هم طرفدار اقای احمدی نژاد و مشائی هستیم و گفتمان اونها رو گفتمان انقلاب و امام و رهبری می دونیم ولی دلیل نمیشه اگه احیانا جایی اشتباهی رخ داده یا کج سلیقگی رخ داده رو نفی کنیم و نقدش نکنیم …

          من اصلا جشنواره فیلم کن رو به رسمیت نمیشناسم که بخوام اونجا باشم و لیلا حاتمی رو نهی از منکر و ارشادش کنم 😐

          • وای
            جشنواره کن و خانم حاتمی منتظر نظر دادن شما بود چی توز جان!!!
            برو بابا
            خیلی سره خودت معطلی جوجه

          • اگه به حرف شما باشه جشنواره فیلم کن هم اصلا شمارو آدم حساب نمیکنه!
            این چه طرز تفکریه که شما داری؟
            مثلا ما بیایم بگیم طایفه ی شیرازی ها رو به رسمیت نمیشناسیم بزار هر غلطی میخوان بکنن و هر بلایی میخوان سر اسلام و شیعه بیارن ماهم بشینیم تماشا کنیم!!!
            همین حرفارو میزنی این اعتدال سیریش شده بهت تیکه میندازه دیگه!

            • علی شاهرخ، بهاری مستقل
              0
              0

              ببخشید شما؟

              من این اعتدال رو مثل اسرائیل به رسمیت نمی شناسم که بخواد بهم تیکه بندازه یا نندازه … متاسفانه شما حرارتت برای انتقاد کردن و احیانا تکفیر کردن زیاده برای همین منظور دیگران رو متوجه نمیشی! … خانم نگین به من گفتند اگه توی جشنواره فیلم کن بودی میرفتی این بنده خدا رو نهی از منکر می کردی؟ من گفتم من اصلا جسنواره فیلم کن رو به رسمیت نمیشناسم که بخوام اونجا حضور داشته باشم … من حرفی از به رسمیت شناختن یا نشناختن لیلا حاتمی و این واداده های فرهنگی زدم؟

              • خخخخخخ
                دوباره [….] جان افتادی به جفنگ گفتن و دری وری نوشتن.
                برو حداقل یه آدامس بخور تا دهنت بو شیر نده بعد بیا قاطی آدم بزرگها
                شما بنده را مثل اسرائیل به رسمیت نمی شناسی؟!!!
                قعلا که امثال شما دلواپس ها با اسرائیل هم نوا شدید
                دوما
                عزیزم
                این فرض محاله
                ولی بر فرض محاله محاله محاله محاله محاله محاله شما را تو مستراح جشنواره کن هم راه نمیدن
                چه برسه بری اونجا
                نگین یه چیزی گفته
                تو باور نکن
                بهتره به حرف آبجی هات گوش بدی و فضولی نکنی
                چون
                خیلی بچه ای

                • علی شاهرخ، بهاری مستقل
                  0
                  0

                  اولا دهن من بوی شیر بده اشکالی نداره! مثل تو نیستم که دهنم بوی […..] بده … بعدش هم شیر [….] خیلی خوش مزه است … پیشنهاد میکنم حداقل یک بار امتحانش کنی …

                  ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
                  باسلام
                  دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
                  از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
                  پایـگاه جوان انقلابی
                  ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

                  • شاهرخ
                    […..]

                    ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
                    باسلام
                    دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
                    از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
                    پایـگاه جوان انقلابی
                    ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

                    • علی شاهرخ، بهاری مستقل
                      0
                      0

                      پیشنهاد می کنم شما که ظرفیت مناظره منطقی و مستدل و بر اساس احترام متقابل رو نداری با من هم کلام نشی … هر وقت تونستی منطقی و محترمانه بحث کنی با من هم کلام شو …

                      • شما بیشتر برای ما زنگ تفریح هستی چی توز جان!
                        مگرنه کسی شما را به رسمیت نمیشناسه!
                        من هرجا بودی میام سراغت
                        میتونی دیگه ب جوان انقلابی نیایی

                    • اگه قرار به بی ادبی باشه بقیه هم میتونن خیلی بی ادب تر از تو بشن ولی تربیت و فرهنگ خانوادشون نمیذاره مثل تو باشن. […..]

                      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
                      باسلام
                      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
                      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
                      پایـگاه جوان انقلابی
                      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

                • نمیدونم چرا تا شاهرخ خان حرف میزنن اینطور بهش حمله میشه
                  انگار دشمن خونی داره

          • علی اقا
            من نمی خواستم در این پست وارد شوم ووقتم را صرف دیدن برخی تصاویر کنم ولی جمله شما که در اخرین نظرات کاربران امده من را وارد این پست کرد
            خوشحالم که شماعمل افراد براتون مهمه نه خود افراد
            فقط یک توصیه میکنم
            شمایی که اینقدر با بصیرتی بیا یک بار تمام مطالب مرتبط با اقای مشایی را در ذهنت ریست کن ودوباره تحقیق کن شاید به چیزهای جالبی برخوردی
            این وظیفه حقیر بود

    • دلواپسان عزیز
      بشتابید کفن بپوشید….!
      خخخخخخخخخ

    • برای خودم متاسفم که در بین ما بانوان همچین زن هایی هم پیدا میشوند

      • چادر من نه برای نشان دادن فقر در سریال های کشورم است…
        نه لباس مهتمان دادگاه ها و زندان ها …
        چادر من تاج بندگی من است…
        سند زهرایی بودنم را امضا می کند…!
        طعنه ها دلسردت نکند بانو…
        با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن…!

    • هنر پیشه های زن ایرانی ظاهرا تو تهران آب ندارن وگرنه شناگرای خوبی هستند .
      به همین خاطر خارج از کشور همه چیزشون رو می کنند

    • دیگه کجاش باید بیرون بود که نیست؟ ماشاءلله پاهای اش، گردن وارفته ش، موهاش، و …قشنگ بیرونه.یه دفعه ای اون کلاهم از سرش ور می داشت دیگه. آخه طفلک اینجوری خیلی معذبه. واقعا که. آدم باید تاسف بخوره.

    • درایران “لخت بودن” فرهنگ شد و کسی با حجاب باشد او را غارنشین می نامند. وقتی تو ادارات دولتی زن باحجاب برای منشی نمی خواهند حتی توی عروسها زنان باحجاب راه نمیدهند میگویند فلیم عروسی خراب می شه.
      لیلا حاتمی که دیگه اخرش

      • مگه احمد جان شما در قسمت زنانه عروسی رفتی که کسی راهت نداده؟!!!!!
        از کجا میدونی؟!!

      • احمد جان میگویند یکی از نشانه های آخره الزمان معروف شدن منکر هاو منکر شدن معروف هاست.

        این ضعف بزرگ ناشی از عدم شناخت کافی نصبت به کمال دین و فرهنگ خود است. مانند دانش آموزی که شناختی نصبت به توانایی های خو ندارد.
        زمانی یک ونیم میلیون دانش آموز برای شرکت در کنکور ثبت نام میکردند و تنها چند ده نفر جزء برترین ها معرفی میشدند. و نهصد هزار نفر دیگر هم در دانشگاه قبول میشدنند. تعداد قبول شدگان نصبت به نفرات برتر بسیار بیشتر است و در جامعه پخشتر و بیشتر در دید عموم هستن حال اینکه نفرات برتر با جامعه انسانی کمتری برخورد چهره به چهره دارند. و این است هر چه جلوتر میرویم توقعات پایین می آید و همین است که دانش آموزن صرفا فقط دانشگاه رفتن برایشان مهم است و ضرورتی برای برتر شدن نمیبینند چون در اطرافشا هر آن کس که او دیده فقط یک دانشجو بوده نه یک فرد برتر.
        و ربطش با موضوع اینکه اسلام به عنوان یک دین کامل و برتر چون همان برترین ها کنکور است و امروزه اکثر رسانه های جهان مطعلق به کیست،متعلق به افرادی که صرفا یک دانشجو هستن. و اسلام به عنوان یک ایدولوژی برتر اما کمتر در دید انسانها است….

        • سلام یک ایرانی عزیز
          واقعا از وقتی شما ب جوان انقلابی امده ای و نظرات کارشناسانه ای را درج میکنی واقعا خیلی استفاده میکنم و لذت می برم. از شما ممنونم که وقت میگذارید و روشنگری میکنید.
          من همیشه یکی از مخاطبین اصلی نظرات شما هستم

          • ممنون از نظر لطف شما پویان جان
            بنده هم آروزی میکنم خدا به همه ما کمک کند که پرده وقایع را رد کنیم و به حقیقت برسیم.
            دوست من هرگز واقعیت را بجای حقیقت نپذر
            یا علی

        • این برتر بودن که میفرمایید در فطرت همه انسانها هست انقدر کارهای پیش پا افتاده بایشان مهم جلوه داده شده که فطرت وو درون شان را یادشان رفته است.وقتی یک بازیگر ایرانی ومسلمان یک جشنواره برایش مهم وحیاتی میشه به فطرتش رجوع نمیکنه
          یادش میره که ارزش هاش چی هست
          این راهی است که غرب وپیروانش رفته اند ودارند برمیگردند آنها فهمیده اند که اشتباهه به بن بست رسیدند.امروز کل دنیا تشنه است تشنه پاکی است.ما باید یاد بگیریم که اشتباه دیگران را تکرار نکنیم

        • یه خورده رو املای کلمات کار کنی جای دوری نمیره!!

      • سلام
        راه میدن
        من که قسمت زنونه رفتم
        با چادر که میری داخل همه برمیگردن با حالت تمسخر نگاه میکنن
        برا من یکی که مهم نیست
        ظاهر بزک کرده افتخار نداره

      • برای این فرهنگ متاسفم
        الفاتحه

    • واقعاً چشم علی مصفا شوهر این زن بی حیا روشن . البته [….] . فقط اینجا میشه گفت [….]

      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
      باسلام
      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
      پایـگاه جوان انقلابی
      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

    • همین کاره هست که بهش جایزه اسکار میدن واسه فیلم مسخره ی جدایی نادر از سیمین

      • لیلا حاتمی اولین بازیگر زنی نیست که کشف حجاب کرده و در جشنواره های خارجی با مردان نامحرم و اجنبی دست داده و روبوسی میکند!!!
        این اقدامهای ضد ارزشی و دینی ثمره ی بی توجهی مسئولین مثلا فرهنگی کشور به فاجعه ی ابتذال در سینمای ایران میباشد که آثار مخرب و شنیع آن مشاهده میشود!!!

      • زیاد خودتان را ناراحت نکنید
        دختر خانم زری خوشکام قبلا هم دست با مردان نا محرم دادن رجوع کنید به مصاحبه جدایی نادر از سیمین در فرانسه

      • زرشــــــــــــک
        اگه یه فیلم خوب در تاریخ سینمای ایران ساخته شده باشه همین جدایی نادر از سیمین بود

        • حالا من هی میخوام حرف نزم نمیشه که
          بهترین فیلم؟
          به نظرم برنامه پسر شجاع و حنا دختری در مزرعه پربارتر از این فیلمه بودن که
          چرا طلا و مس رو اسکار ندادن؟چون توش آخوند داشت
          چرا به نادر و سیمین جایزه دادن؟
          به نظرم فیلم شب های برره قشنگ تر از این فیلمه بود
          والا

    • بازم میگم از این چیزا خیلی دیدیم کاری به کار کسی نداشته باشید به خودتون نگاه کنید.نگید دختره اینطوریه بگید من اینطوری نباشم.نکنه منم حجابم بد باشه.انگشت سمت خودتون بگیرید عزیزان

      • این حرف شما شاید در حریم شخصی مطرح باشه اما این کار علنی صورت گرفته و همین قبحش را چن برابر میکند.ایشون یک بازیگر هست یک بازیگر ایرانی که سینمای ایران اورا تحویل جامعه داده ودر چنین جشنواره هایی نماینده فرهنگ واعتقاد یک ملت محسوب میشه .

      • انقدر زور نزنید
        به قول آقای روحانی مردم رو به زور نمیشه به بهشت برد

      • شیرازی جان
        شما چرا اینجا نظر میدهید؟
        حتما نظرات براتون مهمه
        میشه همین حرف رو به خودتون زد وگفت شما چکار دارید ما به کسی حرفی میزنیم یا نقدی میکنیم شما انگشت را طرف خودتان بگیر وبگو توهیچ کس را نقد نکن!
        واقعا میشه؟

    • به یاد یک مطلبی افتادم
      ندا خواهرزادم کلاس اول که بود توی یک سفری که باداداشم توی اتوبوس بودن
      ندامون چندتا دختر بدحجابو میبینه
      جذبشون میشه
      چون مامانش روی حجاب تاکید دارن از همون کلاس اول خیلی روی حجابش حساسه رعایت میکنه هرچند کوچیک بود .
      توی اتوبوس کنجکاو میشه از داداشم میپرسه دایی چرا اینا موهاشون دیده میشه یا چرا لباساشون کوتاهه آستین نداره داداشم بهش میگه عزیزم آخه اینا پول نداشتن برای اینکه پارچه بگیرن کم آوردن مجبور شدن لباسشونو کوتاه بدوزن اینا بدبختن.از لحاظ مالی بخاطر همین………….
      واقعأ این جور شخصیتا دچار کمبود هستن از هر لحاظ که دلتون بخواد.

      • سلام فاطمه خانم
        کاش منم یه خانواده مذهبی و محجبه مثل شما داشتم که از بچگی روی من حساس بودند نه اینکه دنبال خوشی و بدحجابی و ولنگاری خودشون باشند

        • آبجی خوبم که اسمتونو دختر خیابانی ذکر کردی چرا عزیزم خیابانی؟ چقدر حرفت برام قشنگ بود کاش خانواده ی محجوبی داشتی…..یه چیزی بگم از این به بعد کامنت میذاری نگو دختر خیابانی یک اسم قشنگتر برای خودت انتخاب کن یا اسم خودت…..جرا به خودت ابجی تلقین میکنی که نمیشه محجوب باشی بهت حق میدم برات سخته که خانوادت براشون مهم نباشه این مسائل ولی بخوای خودت یه جور دیگه رفتار کنی .ولی میتونی بهت قول میدم…….. دوستایی که انتخاب میکنی برای خودت کسایی باشن که نه تنها ظاهرشون بلکه باورشون هم در مورد حجاب وپوشش مناسب براشون مهم باشه اینطوری کمکت میکنن ولی سعی نکن به والدینت بی احترامی بشه با گفتارت خواهرانه باهاتون صحبت کردم قصد دیگه ای ندارم برات ارزوی سلامتی و عاقبت بخیری میکنم..

      • دستتون درد نکنه فاطمه خانوم :( !!!
        “”واقعأ این جور شخصیتا دچار کمبود هستن از هر لحاظ که دلتون بخواد.””؟؟؟؟؟
        ارزشی که برای شما توی امر حجاب تعریف شده
        برای ایشون تو خونوادش بی حجابی تعریف شده
        و برای وهابی ارزش توی کشتن شیعه تعریف شده…
        همه بازخورد تربیت هامون رو توی خونواده هامون داریم پس میدیم
        شما دقت کن دست رو کمبود شخصیت میذاری؟؟
        شاید ایشون هم شما رو متعصب و حسود قلمداد کنه بدون اساس و پایه.
        ایشون توی رفتارش داره چی رو نشون میده؟
        بازخورد ارزش هایی که باهاش بزرگ شده و شکل گرفته رو نشون میده.

        • سلام نگین خانوم به نظرتون حرف بدی زدم؟؟ یه چیزی بگم شما میگید وهابی ارزشش تو کشتن شیعه است این ازاساس وضعش خرابه ولی این بازیگر زن به نظرت نمیتونه باپوشش مناسب تری ظاهربشه؟؟؟به نظرت توی خانواده دچار کمبود نیست که بیرون ازطریق افراد دیگه ای این کمبودشو جبران می کنه؟؟ من بانظرت مخالفم به نظرت دین اسلام .شیعه بودن .توی جامعه ی اسلامی اونوقت تعصب محسوب میشه با یک بیگانه دست دادن تعصبه؟؟؟؟نکنه دینشون و مذهبشون و فرقشون یه چیز دیگست ومن ایشونو نمیشناسم..شاید…چرا حسود؟؟؟به چیشون حسادت کنم بدحجابی یا ارتباطشون بابقیه ؟؟؟؟این حسادت میخواد؟؟؟؟منکه این چیزا برام حسادت محسوب نمیشه.. پس منم میتونم بدحجاب باشم ولی عاقلانه با توجه به دینم تصمیم میگیرم نه با اجبار خانواده…….اونی که خانوادش خیلی چیزارو رعایت نمیکنه نمیشه خودش اصلاح بشه؟؟؟آدم میشه عاقلانه ومنطقی فکر کنه و بعدتصمیم بگیره ابجی خوبم , من اشتباهات زیادی ازم سر زده ولی بعد اصلاحشون کردم پس میتونیم .قبول داری؟؟؟؟؟

        • راستی نگین جان شهید علی رضا جاموسی حرف قشنگی زدن:دیگرسخنم با خواهران است؛ آخر تاکی. چقدر شهدا وصیت کنند که خواهران حجاب .حجاب؛ چرا از زینب وفاطمه زهرا سلام الله علیه درس نمی اموزید.دیگر بقیه با وجدان خودتان…….. ..آخر کمی هم به آخرت فکرکنید.

    • واقعا لقمه حرام چه کارها که نمی کند

      • بازیگران ما ماهیت اصلی خود رااز دست داده اند واین کارها رانشانه ی بی فرهنگی نمی دانند در صورتی انها از کشوری اسلامی ونماد ملت هستند ونشانه ی بی غیرتی مردان ایرانی می باشد

    • این بانوی دوست داشتنی افتخار تمام ایرانی هاست .

    • اگر جلو این کار گرفته نشود حتما سری بعد ایشون […..] به این جشنواره میره

      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
      باسلام
      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
      پایـگاه جوان انقلابی
      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

    • حضرت امام زاده عبد العظیم الحسنی ‍(ع) (مدفون در شهر ری )روایت کرده است از امام نهم امام محمد تقی جواد الا ئمه (ع) از پدرش حضرت امام رضا (ع)از پدرش حضرت امام موسی کاظم (ع)از پدرش حضرت امام جعفر صادق (ع)از پدرش حضرت امام محمد باقر (ع) از پدرش حضرت امام زین العابدین (ع) از پدرش حضرت امام حسین سید الشهداء(ع) از پدرش حضرت امیر المومنین علی ابن ابی طالب(ع) که آن حضرت فرمود : روزی من و فاطمه به خدمت حضرت رسول (ص) رفتیم و آن حضرت را بسیار گریان یافتیم عرض کردم : پدرو مادرم به فدای تو باد یا رسول الله چه چیزی سبب گریه شما شده است ؟ فرمود یا علی شبی که مرا به آسمان بردند زنانی چند از امت خود را در عذاب دیدم پس از حالت آنها تعجب کردم و از شدّت عذاب آنها گریستم .

      زنی را دیدم :که به موهایش آویخته شده و مغز سرش میجوشید .

      زنی را دیدم: که به زبانش آویخته و آب داغ جهنم در حلقش ریخته می شد.

      و زنی را دیدم :که به پستان آویخته شده بود

      و زنی را دیدم :که گوشت بدن خود را میخورد و آتش از زیر شعله می کشید .

      و زنی را دیدم : که پاهایش به دستهایش بسته شده و مارها و عقرب ها بر او مسلط گردیده بودند .

      و زنی را دیدم: که کر و کور و لال در تابوتی از آتش مغز سرش از بینی او بیرون می آمد و بدنش از (مرض) خوره و پیسی پاره پاره بود .

      و زنی را دیدم : که در تنوری از آتش به پاهایش آویزان بود.

      و زنی را دیدم : که گوشت بدن او از جلو و عقب با قیچی ای آتشین بریده میشد .

      و زنی را دیدم : که صورت و دستهایش می سوخت و روده هایش را میخورد .

      و زنی را دیدم : که سرش سر خوک بود و بدنش بدن الاغ و بر او هزار هزار نوع بلا بود.

      و زنی را دیدم :که به صورت سگ آتش در پشتش داخل میشد و از دهانش بیرون میامد و ملائکه سر و بدنش را با گرز های آتشین می کوبیدند . حضرت فاطمه (ع) عرض کرد ای حبیب من و ای نور دیده من خبر دهید که عمل وروش ایشان چه بوده است که خدای تعالی این نوع عذاب را بر ایشان مسلط گردانیده است ؟ حضرت رسول (ص) فرمود ای دخترم : آن زنی که به مو آویخته شده بود موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشانده است .

      و آن زنی که به زبان آویخته شده بود « با زبان» شوهرش را آزار میداده است .

      و آن زنی که به پستان آویخته شده بود از انجام وظائف زناشوی خودداری می ورزیده است .

      و آن زنی که به پاهایش آویخته شده بود از خانه بی اجازه شوهر بیرون می رفته .

      و آن زنی که گوشت بدن خود را می خورد برای مردم زینت می کرده است .

      و آن زنی که دستهایش به پاهایش بسته شده بود و مار ها و عقرب ها بر او مسلط شده بودند او کسی است که خود را نمی شسته است و لباسهایش را پاک نمی کرده و غسل حیض و جنابت انجام نمی داده و بدنش را از نجاست ها پاک نمی کرده و نماز را سبک می شمرده است .

      و آن زنی که کور و کر ولال بود از زنا فرزند پیدا کرده و به گردن شوهر خود میانداخته .

      و آن زنی که گوشت بدنش با قیچی های آتشین قیچی میشد خود را به مردان (نامحرم) نشان میداده که با او رغبت کنند .

      و آن زنی که صورت و بدنش میسوخت و روده های خود را میخورد زنی بود که مرد و زن نامحرم را به یکدیگر میرسانده است .

      و آن زنی که سرش سر خوک بود و بدنش بدن الاغ سخن چین و بسیار دروغگو بوده است . و آنکه به صورت سگ بود و آتش در پشتش داخل و از دهانش خارج میشد : خواننده و آوازه خوان و حسود بوده است . پس حضرت رسول (ص) فرمود وای بر زنی که شوهر خود را به خشم آورد و خوشا به حال زنی که شوهرش از او راضی باشد .

    • شاید معلم کلاس اول او بوده!

    • خودتون رو با تعاریف وتوجیهات معطل نکنید ( حلال خدا حلاله و حرام خدا حرامه) بالاخص محرم ونا محرم که مستقیما وبدون هیچ شبه ای حد وحدودش از دستورات الهی مشخص شده …مگر اینکه یا اعتقاد ندارید یا دنبال تفسیر ار خودتون هستید

      • اینکه هنرمندها ارزشی و غیر ارزشی هستن توش حرفی نیست
        ولی این اجبار نه و آره ی شما احساس خفقان به ادم میده
        اونقدر این مسئله ی حجاب برای من مشکل ساز شده فکر کنم باید فرار کنم سر به کوه بذارم
        دستوراته ناب اسلام توش حیات خوابیده و ما هم به مرور بهمون حیاتش ثابت شده ولی طرز برخورد شما با مسایل و تبین کردنش ادمو جری میکنه

        به تازگی خواستگار طلبه ی ممتاز پایه 8 ای رو داشتم اونقدر از جانب ایشون تو امر حجاب اصرار دیدم که یکبار برای پیش بردن حرفهامون وقتی خواستم به دیدار خودشون و مادرشون برم
        ناخن هامو لاک زدم
        مانتوی رنگ روشن پوشیدم
        ارایش نکردم
        و موهامو باز گذاشتم
        وقتی خانواده شون با من رو به روشدن شاخ در اورده بودن
        گفتن شما اگه با این پوشش همسر یک اخوند باشی وای به حال غیر
        این میدونید نتیجه ی چیه؟
        نتیجه ی تبیین سرسختانه ی شماست از دین برای من و امثاله من.
        در صورتی که من اگه تنها برم و از سمته کسی برام خطوط تعیین نشه بیرون با چادر و کاملا محفوظ میرم بیرون
        وقتی مانع میذارید و متعصب هستید ادمو به هم می ریزید.

        این مسئله ی حجاب بسیار برای زندگیه من مسئله ساز شده .

        یکبار همزمان با 3 اقای روحانی که در سطوح عالیه ادامه تحصیل میدادن دقیقا 3 ساعت راجع به این مسئله به بحث نشستم
        ولی نتیجه ی اونها منو اذیت میکنه
        واقعا خشکید
        من اینو نمیپذیرم که قالبی رو بهم تحمیل کنن
        این شخصی سازیه اسلام هست نه دین ناب اسلام.
        نمیشه نفس انسان ها رو گرفت و حجاب رو اجبار کرد.
        حجاب انتخابه من به هزار دلیل هست ولی نه بخاطر اجبار اقایونی مثه شما….

        • دختر خوب هرجای دنیا برای خودش یکسری قوانین دارند اینجا هم با نظر خود مردم حجاب الزامی شده است هیچ کس هم بزور حجاب نداره همین طور که تو خیابون میبینی همه جور پوششی دیده می شه ولی وقتی بحث ملی پیش می آد بنظر من باید به این آدمها اجبار کرد چون خارج از ایران تو اون جشنواره اون طرف بنام ایرانی رفته تا از عزت و شرف ما نگهداری کند من نظرم اینه که اینجور آدمها که آبروی یک ملت رو میبرند از سینمای ایران باید حذف شوند اونوقت ببینند آیا کسی براشون تره هم خورد می کنه

          • من حرف شما رو قبول دارم
            جایی هست که حرف از قوانین یک کشور هست که باید در نظر گرفته بشه
            برای سلامت و امنیت کشور باید در نظر گرفته بشه
            ولی ورای این موضوع اسلامی هست که همه باید به اون برسیم
            تحقیقا

        • نگین خانم
          به نظرم دست به فرمونتون زیاد خوب نباشه
          چون معمولا خوب شروع می کنید ولی اخرش می زنید به در ودیوار
          منظورم اون داستان!؟خواستگار طلبه شماست.که فعلا بماند

          من در مورد بحث حجاب نکاتی را عرض میکنم اگر مایل بودید
          حاضرم در این مورد به تبادل نظر بپردازیم
          1 در مورد بحث اجبار بودن حجاب
          من هم نظرتون را قبول دارم هم نه
          چون به نظر من حجاب باید اجبار باشد چه برای مرد چه زن
          چون قانون اجنماعی است
          اما نوع ان نباید اجبار باشدکه اجبار هم نیست
          ما باید بین اصل حجاب ونوع ان تفاوت قایل بشیم
          قطعاهیچ فرهنگی اجازه نمی دهد مرد یا زن لخت در خیابان حاضر شوندولی محدودیت ها مختلف است
          در دین ما وقانون اجتماعی ما .نه نگاه شخصی. پوشش مهم است
          پوششی که تحریک کننده نباشد
          حالا چادر
          مانتو
          ….
          این بستگی به سطح ارزش گذاری افراد نسبت به نوع پوششان است
          هر چند افراد با پوشش کاملتر چه مرد چه زن نشان دهنده بلوغ فکری بیشتر وسطح بینش بالاتری را از جامعه نشان میدهد ولی حداقل پوشش همطبق بینش وارزش گذاریشان
          محترمند مثل تمام بحث های اجتماعی دیگر

          مثال
          یک استاد دانشگاه هیچ وقت با پیراهن زیر به دانشگاه نمی رود چون دیدش نسبت به دانشگاه وجایگاه خودش بالا است
          درباره دستورات اسلام کاملترین پیام را انتقال داده اید
          ولی شما نباید به خاطر نظر دیگران حیات را از خود بگیریدوجری شود برای عدم حیات
          این مثل این میمونه که من بخاطر جری شدن از دست پلیس بخاطر جریمه با ماشین برم تو دیوار یا بزنم به یک عابر؟!

          این را بدانید دین یعنی خط قرمز یعنی برخی محدودیت ها چه تبین بشود چه نشود
          وبنده با این نظر شهید مطهری مخالفم که می فرماید حجاب مصونیت است نه محدودیت
          بلکه حجاب محدودیتی است که مصونیت می اورد!
          شما ببین هر چیزی طبق ارزشی که دارد باید حراست شد

          زباله جایش در سطل زباله است
          اما جواهرات جایش در گاو صندوق
          کدام ادم عاقل جواهرات رادر سطل زباله می گذارد
          بلکه در صندوق می گذارد وهزار قفل ورمز می زند
          حال اگر برخی از خانم های ما میدانستند ارزش خودشان را.ارزش معنوی نه.بلکه
          ارزش گل بودن
          ارزش عزیز بدون
          ارزش قیمتی بودن
          ارزش ناز کردن نه حراج کردن
          ارزش منت کشیدنشون
          والبته ارزش جایگه اجتماعی شان در اسلام را
          قطعا به دنبال سطل زباله جامعه نمی رفتند
          من یک نمونه از جایگاه اجنماعی زن را عرض کنم

          تمام امامان ما اعمالشون را به خاطر رضایت خدا انجام دادند
          مثل امام حسین که در اخرین لحظات بعد از این که همه چیز خود را برای خدا داد
          گفت:الهی راضی ام به رضای تو
          اما خدا چی میگه:
          می فرماید:رضایت من در رضایت فاطمه است
          یعنی خالق تمام هستی رضایتش را در رضایت یک زن می بیند
          کدام زن
          زنی که تا دیروز زنده به گور میشد
          زنی که امروز به مثال جنس دوم دیده می شودکه برای مرد خلق شده
          در دختر بودن خدا به اومقام مادری داد
          در همسر بودن مقام سروری
          در مادر بودن مقام برتری
          ایا زنانی که مرد توجه خاص خداند هستند صاحب ارزش نیستند
          شاید بگوییداز فاطمه نگو که فاطمه فرق دارد
          پس مثال دیگری میزنم
          دیدی در برخی از کشورها با این که ازادی هست ولی این ازاد خودش یک نوع اجبار به همراه دارد
          مثلا در بحث انتخابات دو حزب جلو می ایند وبه شما می گویند مجبوری از این دوحزب یکی را ازادانه انتخاب کنی؟
          پس یک اجبار نانوشته وجود دارد

          در این جا هم وقتی بحث حجاب میشود حتی اگر کسی چیزی نگوید اجباری نانوشته وجود دارد
          سوال ایا یک خانم در جامعه ما محدودتر است یا یک روحانی
          قطعا روحانی
          چون ارزش جایگاهش بالا است
          پس باید محدودتر باشد بدون هیچ اجبار ظاهری
          چه در بحث لباس پوشیدنشان وچه سایر موارد در مقایسه نسبت به خانم ها

          مثلا یک روحانی نمی تواند در خیابان بدود
          نمی تواند ساندویچ با نوشابه بالا بزند
          و….
          اینها همه مباح است خانم می تواند اما ان روحانی به اجبار نانوشته محدود می شود تا جایگاه اجتماعیش مصون بماند
          دراین باب عرض فراوان ومجال کوتاه دوست داشتید ادامه می دهیم

          • سلام اقا مجتبی
            من فکر میکنم یکی از دلایلی که باعث میشه بحث رو خوب شروع کنم ولی به در و دیوار بزنم این اتفاق باشه:
            من به خودیه خود راه و هدفی برای زندگیم داره و این موضوع هم برام خیلی روشنه و تو مسیر زندگی باهاش رو به رو شدم که اگه هر انسانی بر اساس فطرته خودش جلو بره توی زندگی (فطرتی که گرد وغبار نگرفته باشه)به قرب الهی میرسه و رو به کمالش پیش میره
            اما یک مسئله
            و بسیار مهم
            قریب به 80 درصد از قشر مذهبیه ما که مقابله من تو زندگیم قرار گرفتن آسیب های جدی به روح و عقاید من زدن.
            بنده به هیچ عنوان نمیتونم بپذیرم که شوهرم ملبس باشه.
            این بحث به ذهنیتم بر میگرده که فعلا روی ان بحثی نمی کنم
            ولی بحث دیگه ای هم هست و اونم درد وفشاری که قشر مذهبیه ما داشتن روی امثاله من.
            و رفتارهای ضد و نقیض این جماعت!
            من ترجیح میدم با فرد عادی زندگی کنم تا خودم و فرزندانم رو تو ابن قشر با محدودیت وارد کنم و یک عمر زجر بکشم.
            من از مذهبی که الان از سمته 90 درصد مردم مذهبی می بینم گریزانم.
            مذهب نیست
            تعصبات شخصیه ماست از دین
            به غیر از اون مسایل دیگه ای هم هست
            اسیب شناسیه بسیار جدی قشر مذهبیه ما نیاز دارن
            اونها با اسم دین شناخته شده ان و هر قدم اشتباهشون میتونه برای روح و روان انسان های عادی که بیرون ناظر و تماشاچیه اونها هستن بسیار خطرناک مهلک و کشنده باشه….

            • سلام نگین خانم
              اولا اجازه بفرمایید بحث فطرت را از شما قبول نکنم
              چون با این حساب شیطون بیکار میشه
              وکار شیطون غبار الود کردن فطرت ماست
              پس خدا پیامبران را فرستاد تا به فطرت اکتفا نکنند
              چون فطرت هیچ کس را به کمال نمی رساند وگرنه هر بچه ی که
              به دنیا می امد همان جا کمالش بوده چون نهایت پاکی فطرت همان جا است!

              نظرتون رو در مورد اشتباه خیلی از مذهبی ها قبول دارم
              مثلا
              یک دوستی توی جمعی گفت باید با این خانم هایی که مویشان بیرون است وجامعه را تباه کردند به شدت برخورد کرد؟!
              عرض کردم
              گناه غیبت بزرگتر است یا بی حجابی
              گفت:الغیبت اشد من الزنا
              گفتم: ایا غیبت نمی کنی
              گفت:بله
              گفتم:پس منتظر شدت برخورد باش
              پشیمان شد ودیدش عوض شد
              مشکل ما این است که گناه خود را کوچک می شماریم ودیگران را بزرگ
              مثلا خود شما چگونه عیب خود راقبول نمی کنید ونظر مقابل را صد در صد رد می کنید
              وطبق کدام دلیل میگویید 80 درصد مذهبی ها مشکل دارند
              1=ایا خود شما مذهبی هستید؟
              پس مشکل دارها مذهبی نیستند متعصبند!
              چون طرف اخلاق ندارد
              نماز نمی خواند
              و….
              اما ریش دارد ومتعصب است!
              اما مذهب می گوید:
              اخلاق خوب
              نماز
              حجاب
              بدوت تعصب
              اتفاقا حضرت علی به امام حسن میگه نسبت به همسرت تعصب الکی نداشته باش چون بیمار می شود
              2=ایا مذهبی نیستید؟
              پس چرا در مورد مذهب قضاوت می کنید؟
              اتفاقا مذهب و مذهبی تناقض ندارند
              وانهایی که رفتارشون تناقض دارد حاجی گرینوف هایی هستند که خیال می کنند مذهبی هستند؟!
              نمی دانم منظورنون از محدودیت چیست
              امیدوارم دین وشریعت نباشد
              واگر غیر این باشدمشکل از مذهبی بودن طرف نیست
              ما در روانشناسی افراد را در اجتماع به دو گره درون گرا وبرون گرا تقسیم میکنیم
              شاید کسی درون گرا باشدوحوصله تعامل با دیگران را نداشته باشد ومذهبی هم باشد ولی طبق درون گرایی اجازه معاشرت به همسرش ندهد ایا این بی انصافی نیست مابخاطر عمل این فرد 80 درصد نه حالا 90 درصد مذهبی ها را محاکمه کنیم؟
              ایا مثل این مثال ماهمه جوانب را در نظر می گیریم بعد حکم می کنیم
              پس اشتباهات خودمان اینجا چه جایگاهی دارد؟
              زجر کشیدن شما نتیجه نداشتن ارامش است
              من از شما سوال می پرسم الان کدام گروه ارامش بیشتری دارند؟
              بنده بین دوستانم هم طلبه هست
              هم هیتی
              هم دانشجو
              هم غیر مذهبی به معنای واقعی
              ولی براساس رتبه ای که ذکر کردم ارامش در زندگی انها وجود دارد
              یعنی ان غیر مذهبی هر کار به ظاهر شادی انجام میدهد تا به ارامش برسد نتیجه نمی دهد والان به بن بست رسیده ولی دیگران….
              سوال ایا شما به خاطر نماز خواندن
              یا مقید بودن به ان اصولی که شما دارید ودیگران ندارند در عذابید؟
              پس هر محدودیتی عذاب اور نیست!
              وهیچ انسانی برکره زمین وجود ندارد که محدودیتهایی نداشته باشد
              ودر پایان
              اتفاقا مذهبی های اقعی همه گمنامندگرنه شما غیر مذهبی ها را به جای مذهبی ها اشتباه نمی گرفتیدالبته شاید شناخت شما باعث شود در نظر شما گمنام باشند
              امیدوارم به خواسته تان برسید

              • اقا مجتبی در مورد بحث فطرت هم بنده گفتم فطرتی که گرد و غبار نگرفته باشه نیاز به عامل بیرونی نداره
                و به قول شما حکمته اومدنه پیامبران هم به عنوان مذکر و یاد اور هستش چون انسان اهل نسیانه.

                من در مورد مذهبی و غیر مذهبی بودن بگم که خودم از نظر درونی گرایش مذهبی دارم خانواده م هم نماز میخونن به حجاب هم تقید تا حدی دارن و تو این موضوع دسته من برای انتخاب ازاد باز بوده
                من برای انتخاب ازاد بودم .
                من جز قشر مذهبی یاغیر مذهبی حساب نمیشم
                اینو دوستان که باهام رفت و اندا دارن میدونن(به قول معروف هم با رسولم هم با اصول)
                من دسته ی سومی هستم که شما ازشون یاد نکردی.

                من به لذت گرایی اهمیت میدم و به تفریحاتم می پردازم در عین حال لذت جمکران و حضور در گلستان شهدا رو از دست نمیدم.خلاصه لذتی رو از دست نمیدم.مسجد میرم و تو نماز لذت ممی برم از جو معنویه خاص اونجا..
                کوه هم میرم و از جیغ کشیدن زیر ابشار لذت میبرم(دسته خودمو نبستم و زندگی رو تجربه میکنم)

                اینطور بگم خیلی از خانواده های مذهبی منو نمی پذیرن چون براشون یه کم عجیبم.
                نشسته بودیم توی مجلس روضه زنانه .
                بنده دستام و پاهام لاک قرمز جیغ داشت.هر سوالی که اقا می پرسید از حضار رو جوابش از سمته من بود.اونقدر لذت می بردم از بحث با اقا .که اقا(منظورم همون خانوم سخنران هسا)ازم پرسید شما کلاس رفتی؟؟
                خیلی خوب به حرفهای اقا گوش جان می سپردم.
                ولی امان از دست این حاج خانوم های سنتیه ما…داشتن چشم منو در می اوردن.حالا شما بگو بخاطر چی؟؟؟؟؟ لاک زدن اینقدر منفور و جا نیافتاده ست؟؟
                یا من لاک زده بودم چند تا خانوم برا تحقیق اومده بودن سر کارم
                بعدا شنیدم که پشته سرم گفتن این دختر چون لاک میزنه عفیف نیسسسسسسسس!!!
                .
                اه
                اه
                واقعا چطور با این دست خانواده ها میشه وصلت کرد؟؟
                صد سال سیااااااااااااااااااااااااااااه

                • در مورد فطرت
                  گفتم با وجود شیطان فطرت بدون غبار محال است
                  یعنی فطرت شما را به جایی نمی رساند
                  چون حتما غبار می گیرد!

                  درمورد مذهبی بودن ما دسته سوم نداریم
                  چون دسته سوم غیر مذهبی اند توضیح خواهم داد

                  اما شما شک نکنید مذهبی هستید
                  چه کسی گفته در دین ما لذت حرام است؟!

                  یا کوهنوردی وزیر ابشار رفتن گناه؟!
                  یا لاک زدن حرام؟!
                  اما باید مواظب بود هر چیز سر جای خودش باشد
                  همانگونه که نمی شود داخل حمام نماز خواند
                  در دید نامحرم هم نمی شود جلوه گری کرد
                  ایا کسی است که از این نماز یا جلوه گری حمایت کند؟
                  یکی کار خوبی ودیگر ی بد ولی اثرشان یکی است؟!

                  درمورد دسته سوم مذهبی ها

                  خدا در قران میگه :شما یا بنده من هستید یا شیطان
                  راه سومی نیست
                  والبته بندگان خدا دچار لغزش می شوند ولی چون بنده خدا هستند برمی گردند وسریع توبه می کنند

                  کسانی که میگن ماد سته سوم هستیم یعنی از بندگی خدا خارج شده اند
                  حالا بنده شیطان یا هر کس دیگر مهم نیست

                  یا زیر پرچم حسین یا یزید
                  نمیشود بگویم یا حسین ولی در عمل بگم عشقمی یزید
                  دوست داشتن این دو باهم جمع نمی شود
                  یکی نماد پاکی
                  ودیگری نماد گناه

                  • “یا زیر پرچم حسین یا یزید
                    نمیشود بگویم یا حسین ولی در عمل بگم عشقمی یزید
                    دوست داشتن این دو باهم جمع نمی شود
                    یکی نماد پاکی
                    ودیگری نماد گناه”
                    برادرم این یعنی ماندن و عبور نکردن از خاکستری بودن.
                    اگر از جهل و تاریکی به سمت نور و روشنی حرکت کنیم در مرحله ای از ترکیب حق و باطل عبور میکنیم که میشود آن را به ترکیب رنگ سیاه و سفید یا همان خاکستری تشبیه کرد و در این وادی است که انسان باطل را کاملا رد نکرده اما بخشی از حقیقت را پذیرفته است و برای انسان آزاده ماندن در این وادی محال است و از آن عبور میکند و کسانی در این وادی میمانند که….

                  • اقای مجتبی عزیز
                    من تازگی ها ترجیح میدم چون حس میکنم نظرم بعضا خلط داره و به قول شما در منظر عمومی شبهه ایجاد میکنه
                    خیلی دوست دارم نظرمو بگم
                    ولی میترسم بنده ی خدایی بخونه و من مقصر بشم توی عقیده ی طرف مقابل
                    استر مذهبک و ذهابک و ذهبک :) :)

                    این یه ضرب المثله .معنی شون میدونین؟

                    • سلام
                      فکر کنم حدیث باشه نه ضرب المثل
                      اما اینجا بحث مذهب یا مال نیست که باید پوشیده بشه

                      میخواستم ادرس ایمیل بدهم تا از اون راه ادامه بدیم ولی به قول یک حکیمی که به ایرانی عزیز گفته بود این جیمیل بازی را رها کن تا دیگران هم استفاده کنند به نظرم در منظر باشه بهتر
                      شاید من وشما ودیگرانی که احیانا وارد بحث می شوند سبب خیری شویم ودغدغه وشبهه یک نفر ر ا برطرف کنیم
                      تصمیم با شما است وما هم مطیع
                      ولی نظر حقیر این است مانع راه خیر نشویم
                      در ضمن مگه من مردم که اجازه بدهم در ذهن کسی شبهه ایجاد شود!؟
                      یاعلی

                      • سپاسگزارم از حرف لطیف و نغز شما
                        ما حکیم نیستیم
                        دوستدار حکیمانیم :)

                        و سپاسگزارم از اعتماد به نفستون
                        مگه من مردم که در ذهن کسی شبهه ایجاد شود؟
                        :):)

                        از محضر شما بهره می بریم
                        یاعلی

                      • من محضر ندارم؟! اگر جایی دیدید به اسم خودتان بزنید

                        اما
                        عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم

              • مادر من هم به لاک علاقه زیادی داره
                ایا به صرف لاک زدن میشه قضاوتی کرد؟؟
                من میتونم قسم بخورم که مادرم پیش خدا از خاصان درگاه احدیت هست.
                مادرم شیر زن است
                همیشه از دور مراقبم بوده و رهامم نکرده و در عین حال اجازه داده خودم تجربه کنم زندگیمو با فکری که دارم.
                کاش روزی برسه من هم به مثله مادرم عمل کنم.
                …داشت برگه های بچه هاشو امضا میکرد یک بار
                به برگه هایی رسید که همه بچه ها اسم ائمه رو داشتن.
                حواسم به سوالاته بچه ها بود.مامانمو دیدم یکدفعه لبخند زد و گفت به به اسامی ائمه رو دارن….
                یک لحظه نگاهم روی مادرم خشکید
                بیخود نیس ما مجنون حسین (ع)هستیم اقا مجتبی
                ما فرزند این مادریم…..
                ایا ایشون جای اینو نداره که ادم خودشو در درگاهش قربانی کنه
                چرا داره!!

          • در ضمن اقا مجتبی
            من صرفا با حجاب مشکلی ندارم
            با موضوعیت اسلام مشکلی ندارم
            بخاطر افراد هم موضع خودمو تغییر نمیدم
            حتی اقا مجتبی بذارید مثالی بزنم که دید و جایگاه دین از منظر من براتون مشخص بشه
            اگه اقایونه شهید مثه خرازی یا همت یا باقری یا شهید کاظمی یا برونسی و شهید تورجی و یا …… که دید مذهبی حزب الهی دارن و بنده توی مصاحبه هاشونو سخنرانی هاشون متوجه شدم چقدر نسبت به ولایت فقیه داغ هستن
            حتی جایی از زبانه شهید تورجی توی مصاحبه ش شنیدم که گفت با این وضع پوششی خانومها ما به جبهه اومدیم و در حقیقت فرار کردیم از وضعی که جامعه بهش دچار هست.

            بحث یک چیز هستش اقا مجتبی
            اگه شهید تورجی اینو بگه.اگه حاج حسین خرازی اینو بگه.من سمعا و طاعتا چشم میگم
            چه کسی و با چه رفتاری داعیه دین داری داره؟
            چرا باید همدیگه رو ازار بدیم
            چرا فکر میکنید بخاطر حرفه نابه جایی و خلاف کوچیکی از دینم برگشتم؟ما روی هم با رفتارهامون و حرفهامون تاثیر داریم
            یک حرفه نابه جا نبوده
            من به کررات و از طرف خانم و اقای مذهبی دچار بحران فکری شدم.
            به کررات و از طرف افراد مختلف.
            چرا باید زندگیه خودمو توی قشری ببرم که خودم از رفتارهای خیلی هاشون بیزارم.
            از اسلامی که تعریف شده ی اونهاست بیزارم
            مهم نیس کسی توی حوزه باشه و مشغول تحصیل دروس دینی.کسی هست که از صبح تا شب با مردم جامعه ی خودش مانوسه و کار میکنه و جز مردم عادی حساب میشه اما در پیشگاه خدا از اوتاده.
            من ترجیح میدم با کسی زندگی کنم که داعیه دار نباشه و عاری از ادعا باشه
            ترجیح میدم با کسی که گمنامه ولی از خوبانه خداست ازدواج کنم
            و امیدوارم به این موقعیت برسم

            • نگین خانم
              قطعا منظور بنده این نیست که شما حجاب راقبول داری یا نه
              ولی نظر شما در منظر عمومی شبهه ایجاد می کند
              از شهدا فرمودید/احسنت
              قبول دارم حرفتان را
              میدانی چرا حرف شهدا را قبول میکنی چون انها قبل از اینکه گوینده باشند اهل عمل هستند
              ولی دونکته نباید فراموش شود
              1=شهدا از خود حرفی نمی زدند بلکه حرف خدا را می زدند کاش شما هم این حرف را از خدا قبول می کردید نه شهدا
              که در قران می فرماید حجاب
              2=شهدا باچه زبانی به من وشما بگویند حجاب داشته باشید همین فرار کردن این شهید بزرگوار که فرمودی
              از چه بود؟
              از بی حجابی
              یعنی حجاب داشته باشید تا ما فرار نکنیم!
              پیام از این روشنتر
              غیر از وصیت نامه شهدا که می فرمایند
              خون ما که ریخته شد در مقابل حجاب شما چیزی نیست مهم خون ما نیست مهم ان است ان را بچسبید!
              فرمودی
              چرا همدیگر را ازار بدهیم
              چرا فکر میکنید بخاطر حرفه نابه جایی و خلاف کوچیکی از دینم برگشتم؟ما روی هم با رفتارهامون و حرفهامون تاثیر داری
              ایا این حق را برای مذهبی ها قایل هستید که با بی حجابی برخی ها ازار میبینند
              ایا بی حجابی برروح انان تاثیر بد ندارد یا به قول شما دچار بحران نمی شوند
              ایا نباید همدیگر را درک کنیم
              چرا ما فقط به دنبال حذف همدیگر هستیم
              چرا باعث ازار همدیگر می شویم؟

              • اقا مجتبی چشم
                بمیرم برای شهدا که اونا اینقدر بین ما غریبن
                دقیقا حرفشون حجابه ما بوده. بمیرممم… :( :(
                اما گاهی نمیتونی حرفی رو از خدا بگیری..امام حسین یا امام رضا که بگن حل میشه .گاه باید واسطه ای باشد.

                اره شما درست میگی :)
                صد در صد که بی حجاب ها ازار روحی میدن بعضی هاشون
                منم اونطور که شما فکر میکنی داغون نیستم.فقط موهام گاهی نباید که میاد بیرون :)
                واقعا بعضی ها حجاب نه….دوستم میگه بحث حجاب داشتن نیس.حیا داشتنته.
                من که دخترم تو کف می مونم
                بیچاره اقایون…
                نمیشه گفت.عاطفه جون باید با لحن با نمکش بیاد بگه..

                • بمیرم برای خدا که بین ماغریبه
                  میگه اگر من این قران را برکوه نازل می کردم خاک میشد
                  ولی ماچی؟!
                  البته این حرفتون هم قشنگه ما واسطه می خواهیم
                  حالا قران
                  امامان
                  شهدا
                  ….

                  لطفا شما به جای من فکر نکنید!

                  درمورد قسمتی ازموها
                  ناراحتی همینه
                  برخی ها کلا مادرزادی عریانند سرما وگرمای خداوند به این تن عریانشون خواهد نشت
                  ولی کسی که خودشو میپوشاند وبرخی محدودیت ها را تحمل میکند چرا برای چند تار فردا باید جوابگو باشد

                  ایا حیف نیست یک پارچ شربت ناب را بایک قطره خون تباه کرد
                  ایا حیف نیست خوبی وپاکیتان وحجابتان به خاطر انی که گفتی زیر سوال برود

                  من فقط یک جمله میگم
                  معمولا کسانی که قدرت دارند به زیر دستان ترحم میکنند

                  به خاطر خدا بر پسران ترحم کنید

                  زیبایتان را قدرت الهی بدانید
                  با پوشیدن ان بر پسران ترحم کنید
                  ما سزاوار ترحم شماییم
                  به ما رحم کنید تا خدا به شما رحم کند

                  • من دیگه حرفی ندارم
                    واقعا اشک لحظه های نیمه شب جمعه امو خیس کرد
                    اقا مجتبی :(

                  • با این چند جمله ی اخرتون حالم بد شده
                    قلبم به درد اومده
                    و اشکم جاری شده
                    ……..
                    خیلی ناراحت شدم خیلی…
                    خیلی
                    خیلی

                    • حالا اجازه بده این چند جمله رو ازاون طرف ماجرا نگاه کنیم
                      مثالی می زنم بعد توضیح می دهم

                      یک اقای توی دولت قبلی بود که خون به دل من میکرد با برخی رفتارهاش اولین نظری که دادم گفتم منافق!؟ در مورد ایشون

                      بعدش فکر کردم
                      فکر
                      دیدم برخی از عزیزانم وپاره های تنم عاشق ایشون هستند

                      به خودم گفتم این بچه ها تو این دوران از زمین و زمان دارند خون دل می خورند خصوصا یک سال گذشته
                      واین اخر نامردی است من هم یک داغ تو دلشون بگذارم
                      خدا می داند حتی بعضا فکر می کنم با یک استدلالم ناراحت می شوندسر درد میگیرم ووقتی توهین می کنند با شوخی جوابشون رو می دهم وخوشحال می شوم خودشون رو تخلیه روانی می کنند؟!

                      حالا اگر ما توی جامعه اینجوری به هم نگاه کنیم احتمال بدهیم ولو یک درصد ولو یک نفر از عزیزانمان را ناراحت کنیم
                      ایا خود را مجاز به انجام هر عملی می دانیم

                      گیریم همه مردم بد اما اگرلا عمل من یک درصد دل یک نفر به اسم مهدی فاطمه ناراحت شود با چه چیزی قابل جبران خواهد بود؟!
                      فدای غریبیت بشم اقا که از علی هم غریبتری؟!

                      میگه من که با تب شما تب می کنم ایا سزاوار بی حرمتی شماهستم

                      شده یکبار خودتو مخاطب امام زمان فرض کنی که میگه
                      هرکس به طریقی دل ما می شکند
                      بیگانه جدا دوست جدا می شکند
                      بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
                      از دوست بپرسید…….
                      تویی که من امام زمان چه خوب باشی چه بد برای سلامتیت شب ورز دعا می کنم توچرا؟؟؟؟؟
                      به خدا این چند وقت اخیر یک جمله ای شنیدم که بار سنگینی شده رو قلبم
                      یکی از برادران اهل سنت میگه ما علی رو از شما بیشتر دوست داریم به برخی از رفتارهای ما اشاره می کنه
                      فدای غربت علی بشم که پیش من بچه شیعه هم غریبه
                      غریب؟!

                    • حرفهای شما درست و سندیت دار :)

                      حجت این نیست که کسی بگوید موهایت رو داخل بکن تا در غضب خدا نباشی
                      حجت امر به معروفه او نیس
                      صحبتهای شما منطقی هست که اتمام میکنید با ان حجت را برای من و امثاله من….

                      • جمله تون در مورد حجت خوب بود!
                        خب اگرحجت تمام شد یعنی به اقناع رسیدید
                        پس در پست های دیگر در مورد حجاب باید به کمک ما بیایید نه……

                        منو من نکن یا علی بگو منتظریم

                  • سلام
                    قسمت آخر این کامنت خیلی زیبا بود با اجازه در وبلاگم منتشر کردم .
                    http://sahab.blog.ir/1393/03/11

                    • سلام
                      معمولا اول اجازه می گیرند بعد استفاده نه اول استفاده بعد اجازه
                      ولی حلالتون
                      وقت شد ان شالله به وبلاگتون سر می زنم از مطالبتون استفاده می کنم البته با اجازه

                      • سلام دوباره
                        مطمئن بودم راضی هستید!!!{اگه راضی نیستین حذف کنم؟ :( }
                        در منبع اگه اسمتون یا توضیح دیگه ای لازم هست بفرمایید اضافه کنم .
                        واقعا به نظرم این چن جمله تفسیر کاملی از حجاب بود

                    • سلام
                      نه خواهرم خواستم یک نکته اخلاقی را به صورت طنز بگم!
                      این جمله رو من تفسیر خانم های محجبه می دونم که خواستم
                      بااین جملات
                      عظمت وازخود گذشتگیشون
                      به تصویر بکشونم وحقارت خودم را در مقابل
                      یک خانم محجبه ی با وقار
                      در ضمن من از این جملات کم ندارم
                      موضوع بدید جمله تحویل بگیرید
                      از تولید به مصرف

                • کی بود منو صدا کرد؟
                  ها چیه؟
                  نگین تو که موهاتو […..] پریشون میکنی گاهی وقتا لاکم میزنی گاااااااهی وقتا موهاتم پیدا میشه چادرتم که تا میکنی خیلی شیک و قشنگ میذاری رو دستت دیگه سنگ حجاب رو به سینه نزنیم لدفا
                  من خودم از تو بدترم بخدا
                  ولی وجدانا تا امروز لاک نخریدم
                  حالا شاید فردا برم بخرم
                  خخخخخخخخخخخخخخخخخ

                  ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
                  باسلام
                  دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
                  از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
                  پایـگاه جوان انقلابی
                  ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

                  • عزیزم
                    من خیلی تو این موضوع مشکل دارم
                    خدا شاهده
                    ولی سعی میکنم بنا به سلیقه ی افراد حساسیت ها و لطافتهای ذهنیه اونها از بیان خیلی مطالب صرف نظر کنم
                    بذار من برای چادرم همون میرم مشاوره
                    این مسئله ساده نیس و تموم زندگیه منو مختل کرده
                    من خیلی احتیاج به مشاوره دارم .خیلی حالم بده
                    بحث فقط خودم واعتقادم نیس
                    خیلی مشکلات هست که من بخاطر چادر باهاشون رو به رو شدم
                    و خیلی مشکلات هست که به خاطر بی حجابی باهاشون رو به روشدم

                  • نگین جان راست میگه حرفات واقعا خوندنیه!!

                  • عاطفه خانم خواهرم !
                    حالا شما هم کوتاه بیاه!
                    باید سعی کنیم حرف خوب را خوب بزنیم خوب اونهم تازه جایی که طرفت خوبان باشند!

                    اون فرمایشتون رو در مورد رفتن هم خوندم نفمیدم جریان چی بود ؟!
                    فقط یک نکته عرض می کنم
                    شما که اینقدر زیبا وبه قولش بانمک از ادبیات استفاده می کنید سعی کنید از گفتن نترسید وحرفتان را بگویید ولو در دفتر خاطرات ولو برای خودتان!
                    اینجا که ثوابش بیشتر است؟!

                    • سلام
                      اولا آقا مجتبی من و نگین این حرفا رو با هم نداریم
                      مگه نه نگین؟
                      دوما ما دوتا از یه قشریم حرف همو خوب میفهمیم
                      مگه نه نگین؟
                      بعدشم حرفای منو اصصصصصصصصصصصلا جدی نگیرید همش شوخیه

                      درمورد رفتن که هیچی اعصابم از دست یه عده خورد بود
                      الانم باهاشون کاری ندارم فقط میام با بچه ها گپ و گفتگو و دعوا کنم
                      بازم شما جدی نگیر

                    • عاطفه جان
                      کلا در جریان باش
                      هوا خواهتم تا قیامت :)
                      یه حرفه دیگه هم دارم که نمیشه گفت سانسور باید بشه
                      ولی کلا هرچی شما بگی برای ما خداست :)

              • حرفه من از بدعت و کج سلیقگی در مورد دینمون هستش که قشر مذهبی یا مذهبی نما که اتفاقا اهل نماز و روزه و حجاب هم هستن اعمال میکنن.
                من با خیلی هاشون رو به رو شدم
                اهل نماز و روزه هست
                اما اخلاق ندارد

                بدعت میگذارد وتند میرود…..
                فکر میکنید بحث امر به معروف در واقع طبق برداشتی که داشتم چیه
                یعنی خودت معروف شده باشی
                طرف تو را ببیند و عاشق تو بشه..
                مثل امام خامنه ای
                او هم معروف هست
                امر به معروف هم نکند بوی نیکی میدهد ادم را جذب میکند
                از بس به بحث اخلاق اهمیت داده است ادم را عاشقه خود میکند.

                من یه زمانی که از مشهد اومده بودم با چادر توی خیابون بودم و با تمام وجودم روی خودمو میگرفتم و حیا میکردم از اقایون توی خیابون.بی پروا و نمایان نبودم.
                یک خانومه بیحجابی از دور منو دید.
                دوباره نگاهم کرد.
                از انجایی که خودم اونموقع ها تبدیل به معروف شده بودم نیازی به امر کردن نبود.او منو دیدو تحت تاثیر زیباییه چادر دیدم لبخند زذ و دسته ی موهاش رو تو کرد…
                این امر به معروف هست
                یعنی معروف بشوی…دیگران جذبت می شوند

            • نگین خانم
              قطعا منظور بنده این نیست که شما حجاب راقبول داری یا نه
              ولی نظر شما در منظر عمومی شبهه ایجاد می کند
              از شهدا فرمودید/احسنت
              قبول دارم حرفتان را
              میدانی چرا حرف شهدا را قبول میکنی چون انها قبل از اینکه گوینده باشند اهل عمل هستند
              ولی دونکته نباید فراموش شود
              1=شهدا از خود حرفی نمی زدند بلکه حرف خدا را می زدند کاش شما هم این حرف را از خدا قبول می کردید نه شهدا
              که در قران می فرماید حجاب
              2=شهدا باچه زبانی به من وشما بگویند حجاب داشته باشید همین فرار کردن این شهید بزرگوار که فرمودی
              از چه بود؟
              از بی حجابی
              یعنی حجاب داشته باشید تا ما فرار نکنیم!
              پیام از این روشنتر
              غیر از وصیت نامه شهدا که می فرمایند
              خون ما که ریخته شد در مقابل حجاب شما چیزی نیست مهم خون ما نیست مهم ان است ان را بچسبید!
              فرمودی
              چرا همدیگر را ازار بدهیم
              چرا فکر میکنید بخاطر حرفه نابه جایی و خلاف کوچیکی از دینم برگشتم؟ما روی هم با رفتارهامون و حرفهامون تاثیر داری
              ایا این حق را برای مذهبی ها قایل هستید که با بی حجابی برخی ها ازار میبینند
              ایا بی حجابی برروح انان تاثیر بد ندارد یا به قول شما دچار بحران نمی شوند
              ایا نباید همدیگر را درک کنیم
              چرا ما فقط به دنبال حذف همدیگر هستیم
              چرا باعث ازار همدیگر می شویم؟

        • سلام
          نگین یه خاستگار دیگه؟
          دست راستتو رو سر مام بکش
          خخخخخخخخخخخخخ
          تازه طلبه!!!
          بعد تو موهاتو هه باز گذاشتی؟
          خواهر من گناهه که!!!
          عه وا

          • بچه بیایید کمی برای نگین دعا کنیم
            چند وقتی است که قاط میزنه….

          • من هر دختری رو در ذهنم فقط در ذهنم جهت ازدواج در نظر گرفتم فرداش شوهر کرد رفت…. 😀

            • نوید جان من حاضرم واست استین بالا بزنم
              همین جا هم خانم خوب کم نداریم
              بیا دستت بگذاریم تو دست یکیشون
              مبارکه ایشا الله

              • آستین بالا زدن کاری نداره که! مهم اینه که وقتی آستین کوتاه داری چجوری بالا بزنی!؟! پس شدنی نیست!!!

                • این هم شدنیه
                  استین کوتاه نپوش داداش

                  • داداش اگه پول داشتم آستین بلندشو میپوشیدم!

                    • احسنت
                      خدایی جواب به این قشنگی نشیده بودم
                      امیدوارم اگاهانه گفته باشی
                      تو این مملکت د وچیز خیلی گرونه
                      یکی چادر
                      یکی همین استین بلند

                    • نوید جان باحال گفتی ولی داداشی من میگم دست از آستین خودیتت بیرون بکش و دست بر آستان خدا ببر که ماها تنها تنها هییییچ نیستیم

                      بنده همانطور که ممکنه گل جلوی چشمم رو ببینم، عملی شدن قول خدا رو در زمان ازدواجم دیدم.

                    • ازدواج هیچ کاری نداره هیچ مثل آب خوردنه اما قربون اون شکل ماهت برم وقتی میخوای بری جلو در خونه ی کسی باید حداقل ی شیرینی تو دستت بگیری ببری دیگه! بالاخره زندگی لوازم میخواد کارتن خوابی نیست که به این راحتیا بگی آره خدا جور میکنه خدا از آسمون خونه و جهیزیه نازل نمیکنه که این چیزارو به کسی بگو که از خونه ش بیرون نرفته و دوتا آدم ندیده و از هیچی خبر نداره!
                      به قدری از این چیزایی که شما میگید دیدم طرف به چه فلاکتی افتاده سر همین چیزایی شما میگی! نه جانم از این خبرا نیست اون مال قدیما بود که با 100 تومن پول میتونستی 10 15 تا نون بگیری نه الان هر چیز تو زمان خودش اینایی که میگید هیچکدوم صحت نداره تنها در صورتی صحت داره که یک نفر پیدا بشه 50 میلیون نقد بهت بده تا بتونی ی زندگی درست حسابی رو شروع کنی والا آدم مغز خر نخورده که از تو چاله در بیاد خودشو بندازه توی چاه!

                • نوید جان بنده احتمالا خصوصی جوابتان را میدهم ولی به قول آقای قرائتی که به جوونا میگفت اگر عمو و دایی و یه آشنا الان بیاد و بگه مثلا به قول خودت 50 میلیون رو من برای ازدواجت حساب کن شما دست بکار میشی ولی خدایی که قول داده و قولش رو مکتوب در قران کریم ثبت کرده رو باور نداری…
                  ای بنده من اگر بخاطر فقر ازدواج نکنی گویی که به من کفر ورزیدی (قریب به مضمون آیه قران)

                  • حرف خدارو قبول دارم…باشه خدا اول 50 میلیون نقد بده من نامردم ازدواج نکنم… همین الان نقد 50 میلیون بده به عزت و جلالش قسم ازدواج میکنم!

                    • عزیزم اینجا جایی هست که تو باس خدا رو امتحان کنی.
                      خدا هست؟ بله
                      خدا قران محکم رو فرستاده؟ بله
                      خدا تو قران گفته از رگ گردن به ما نزدیک تره؟بله
                      خدا تو قران گفته که ازدواج کن روزیت با من؟بله
                      حالا تو هی بگو نه نه نه
                      نوید جان از شوخی هام که ناراحت نمیشی، میشی؟
                      چه امروز چه فردا بالاخره باس ازدواج کنی و زندگی آیندت متاهلییه و هرچه زودتر ازدواج کنی از اونور فرصت بیشتر برای رسیدن به هدف هاتون دارید.
                      زندگیی که زن و شوهر باهم بسازند و بخاطر برخی کمبودها نصبت بهم گذشت کنند در مسیر زندگی خیلی لذت بخش تر از جهیزیه کامل و عروسیه آنچنانیه که آخرشم چون همه چی دارن دغدغشون میشه رقابت با دیگران

                      • ای بابا واسه من قصه ی حسین کرد شبستری رو تعریف نکن اینایی که شماها میگید من بهتر از شما بلدم! همینایی که میگیدو آخوندا رو منبر میگن گوش ماهم فراووووون پره از این داستانا!
                        خدارو امتحان کنم یا خودمو بدبخت کنم؟ خخخخخخخخخ
                        خب خدارو اینجوری امتحان میکنم مگه نگفته ازدواج کن؟ خب اول پول بده منم بی وقفه انجامش میدم! نه اینکه پول شهریه دانشگاهمو ندارم بدم بعد بیام خودمو بدبخت کنم!

            • وای اقا نوییییییییییییییییییییییید
              !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • من اینکارو انجام دادم
            و ایشون رو مقابل عقایدش قرار گرفت
            برخورد ایشون رو دیدم عاطفه
            تازه من فکر میکنم حسین خرازی دست رو سرم کشیده
            شما به حاج حسین بگو نگین گفت یه دست رو سر ما هم بکش :)

            • پس از خود حسین خرازی بخواه که کمکت کنه ازین بحران هایی که گفتی بیرونت بیاره…ازش بخواه یک راه جلوت بذاره تا به حجاب برسی

              • :(شهدا
                اونا کارشون درسته
                ما کارو برای هم سخت کردیم
                ما توقعات بی جا داریم از هم
                حجاب درست
                ولی خفقان و تنگ نظری هرگز
                قضاوت سطحی هرگز
                من خیلی دلم پره
                نمیخوام هم حرف بزنم راجع به گلایه هام
                نمیخوام راجع به حجاب و بی حجابی فکر کنم
                فعلا تنهایی میخوام
                سر قبر یکی از شهدا

                • شهید حسین خرازی:
                  من اهمیت نمی دهم در باره ما چه فکر میکنند
                  من می خواهم دل ولایت را راضی کنم!!
                  دیگران مهم نیست
                  مهم این است دل چه کسی را می خواهی راضی کنی؟!
                  التماس دعا

            • نگیننننننننننننن
              حسین خرازی نامحرمه که
              مامانم گفته فقط محارم دست رو سرت بکشن
              حسین خرازی نامحرمه
              گناهه

              جیزه

              اوخه

              • بی خیال عاطفه جان
                من حالم خوب نیس
                شما فکر کن هذیون میگم
                اشک و بغض امانمو بریده :(

                • تو دیگه چه مرگته؟
                  بابا من مشاوره هم میدم بیا پیش خودم یه دختری ازت بسازم که حسین خرازی از دست کشیدنش پشیمون بشه
                  والا
                  ولی به دور از شوخی اگه اصفهان زندگی میکنی مشاور های خوب و خبره و با انصافی رو مشناسم اگه بخوای آدرسشونو بهت میدم
                  به نظرم مشکل تو یه مشکل سطحی نیست
                  ریشه تو خیلی از چیزهای دیگه داره نه؟

                  نگین من اصفهانی نیستم ها
                  اصفهانم زندگی نمیکنم
                  فقط میام دانشگاه و برمیگردم
                  ولی اصفهانی ها رو از خودشون بیشتر میشناسم
                  آخ آخ آخ

    • سلام
      تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت “حرف تو”
      ” آیا هنوز هم هنرمند ارزشی و غیرارزشی نداریم؟! ”
      با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/27010
      در این سایت انتشار یافت.
      چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
      هدیه سایت “حرف تو” به شما:
      “امام صادق (علیه‌السّلام): باعقل‌ترین مردم، خوش‌خلق‌ترین آن‌ها است.”
      یا علی

    • فکر کنم چند سال دیگه […..] اونجا و….
      بگذریم

    • مانکن شده بنده خدا پول میگره
      هههههههه
      دیگه حجب و حیا ندارند همه هم که سکوت مکینند

    • متاسفمـــــــــــــــــــ برا این ناهنرمند کشور
      و از طرفی متاسفم برا سخن بی معنی […..]

      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ
      باسلام
      دیدگاه شمـا به دلیـل دارابودن بارحقـوقی و اخلاقی ویرایش گردید.
      از شما و دیگر مخاطبین عزیز استدعا داریم که با حفظ تقـوا و رعایـت موازین قـانونی و شرعی ، اوج تقـوا و اخلاق مداری انقلابی را به نمایش گذارید. منتظر دیدگاه های شما هستیم.
      پایـگاه جوان انقلابی
      ـــ ـ ـ ـ ـــ ــ ـ ـ ـ ـــ ــــ ـ ـــ ــــــ ــ ــ ـــ ـــ ـــ ـ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ـــ

      • خاااااااااااااااااااااااک تو سرش با این حرکتش

      • ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ دارد
        ﺯ ﺭﻭﻱ ﻛﺎﺭ ﺍﺩﻣﻬﺎ
        ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ
        ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ
        ﻳﻜﻲ ﺧﻨﺪﺩ ﺯ ﺍﺑﺎﺩﻱ
        ﻳﻜﻲ ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩﻱ
        ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩﻱ
        ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮﻏﺎ
        ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ
        ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ
        ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ
        ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ
        ﭼﻪ ﺯﺷﺘﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ
        ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ
        ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩ ﭘﺎﻳين
        ﭼﻪ ﺍﺳﻔﻠﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﻠﻴﺎ
        ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮﻱ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ

    • ای بابا
      چرا همه تعجب کردید
      فکر کردید این بازیگرها رابطشون باهم چه جوریه تو مهمونیهاشون همین انند دیگه
      مرد و زن که نمی شناسن
      اینجا هم بخاطر اینکه پس فردا از سینما بیرونش نکنن یه کلاه سرش گذاشته.خوتون رو گول نزنین اینها اکثرا آدم های فاسدی هستندکه ما آدمهای بیچاره تر از اونا پای فیلماشون می شینیم ای کاش یه روز بفهمیم که وقت برای دیدن چه کسایی هدر کیدیم

    • آخه پوشش لیلا حاتمی تو این جشنواره با پوشش غالب تو فیلمای سینمایی ایران چه فرقی داره که اینقدر بزرگش کردین به نظر من که از بعضی فیلمای داخلی باحجاب تره

    • شادی روح مادر چاوز صلوات!!

    • نامه‌ یک‌ دختر به لیلاحاتمی: نه سکوت می‌کنم نه تهدید، فقط…

      به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از اینکه عکس و خبر حضور لیلا حاتمی بر روی فرش قرمز کن و ماجرای دست دادن او با مسئول جشنواره کن در رسانه‌ها پیچید مردم واکنش‌های مختلفی نسبت به این خبر نشان دادند. عده‌ای خواستار برخورد قضایی با این حرکت شدند و عده ای این کار را سهل انگاری دانستند. پیرو درخواست‌هایی که می‌شد صدا‌های مختلف تا حدی که امکان داشت و حرمت‌شکنی نبود در تسنیم انعکاس داده می‌شد. گروه دیگری در ادامه این واکنش‌ها، رویکرد دیگری داشتند. آن‌ها بگونه‌ای متفاوت با این موضوع برخورد کردند.

      آنها فقط خواستند که حرفشان به گوش لیلا حاتمی برسد. همانگونه که خبر حاشیه‌های حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن به گوش آنها رسید. در ذیل نامه یکی از طرفداران لیلا حاتمی را که به خبرنگار خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است، می‌خوانید.

      سلام خانم حاتمی

      من یک دختر ایرانی هستم، یک انسان معمولی. مثل همه نه خیلی خوب و نه خیلی بد. من نه آنقدر خوب هستم که وظیفه خودم بدانم که همه کس را نقد کنم و از همه اشکال بگیرم؛ و نه آنقدر بد که در برابر هر چیزی سکوت کنم و بگویم شاید این اتفاق برای من هم رخ دهد. من نه افراطی هستم نه سکولار. نه راستی هستم نه چپی. فقط یک ایرانی‌ام. یک دختر دانشجوی ایرانی. یکی از این هفتاد و اندی میلیون ایرانی که به خودم حق می‌دهم دربرابر آنچه پیرامونم رخ می‌دهد اظهار نظر کنم.

      راستش من تنها بخاطر علاقه‌ای که به شما داشتم این نامه را نوشتم. اول خواستم سکوت کنم اما دلم اجازه این کار را به من نداد. بازیگرهای زیادی هستند که عکس بی حجابشان در فضای مجازی منتشر شده است. بازیگرهای زیادی هستند که در پارتی‌های مختلط دستگیرشان می‌کنند ولی … . ولی شما با آنها فرق داشتید. وقتی شما را در فیلم «سر به مهر» دیدم از شما خیلی خوشم آمد. برایم ارزشمند بود که در سینما حرف از نماز بزنید. هوادارتان شدم. از آن وقت بود که برای من شخصیت دیگری یافتید. شخصیتی که بتوان از دیگر بازیگران جدایش کرد. من شما را به دلیل اینکه زن هنرمند و توانایی بودید با تمام وجود دوست داشتم. شما را دوست داشتم زیرا نجابت دختر ایرانی را در آن فیلم به نمایش گذاشتید و این متانت را در وجود شما بر پرده سینما دیدم اما …

      نمی دانید وقتی عکستان را در جشنواره کن دیدم چه حالی شدم. با تمام وجود آرزو می‌کردم ای کاش هیچ رسانه‌ای در این دنیا وجود نداشت. کاش هیچ عکاسی این عکس را نگرفته بود و کاش هیچ خبرنگاری این خبر را منتشر نکرده بود. کاش از همان اول همه سکوت می‌کردند. کاش این خبر اینقدر در رسانه‌ها نمی‌پیچید.

      خانم حاتمی، دلم گرفت. من می‌دانم که همه انسان‌ها مثل هم نیستند و اعتقادات مختلفی دارند و هرکس حق دارد با اعتقادات خودش زندگی کند اما … . اما ای کاش آن چیزی که از شما در ذهنم ساخته بودم را خراب نمی‌کردید. ای کاش شما هم کمی به من حق دهید. وقتی با یک مرد غریبه دست دادید تمام خاطرات خوبی که از نجابت دختر ایرانی فیلم «سر به مهر» داشتم، نابود شد. من متانت زن را در این می‌دیدم که لوح پاک و لطافت روحش را این‌طور در دست افرادی قرار ندهد که در جامعه‌های زمخت بزرگ شده‌اند و زندگی صرفاً جسمانی آنان بیگانه با روح لطیف دختران نجیب است. ریحانه بودن زن مسلمان ایرانی که حجاب اختیار می‌کند از روح خشن و زمخت غربی‌ها بدجور زخمی می‌شود و پژمرده می‌شود.

      من نه از شما به دادگاه شکایت می‌کنم، نه شما را تهدید به مجازات می‌کنم و نه مانند برخی آقایان! کار شما را یک سهل انگاری، اشتباه یا «غافلگیری» قلمداد می‌کنم تا بتوانم با خودم کنار بیایم. من فقط سعی می‌کنم با حقیقت کنار بیایم. حقیقت این است که شما آن کسی نبودید که در فیلم نشان می‌دادید. شما تمام ذهنیت خوب من را نابود کردید. شما دروغ گفتید. شما من را فریب دادید. اما به این فکر می‌کنم که این فریب در کجا اتفاق افتاد در فیلم «سر به مهر» یا در «کن»؟

      خانم حاتمی من نه سکوت می‌کنم و نه شما را تهدید می‌کنم. من فقط گلایه دارم. فکر می‌کنم من حق دارم که گلایه کنم. من حق دارم از شما بپرسم چرا؟ چرا باید با من و با هزاران و میلیونها نفری که مثل من فکر می‌کنند اینگونه رفتار کنید؟ مگر ما از شما چه می‌خواهیم؟ فقط از شما خواستیم وقتی نماینده ایران هستید، وقتی نماینده من هستید، وقتی نماینده دختر و زن ایرانی هستید، حیا و نجابت ما را زیر سوال نبرید. خانم حاتمی من و خیلی‌ها مانند من، دوست‌دار شما بودیم و علاقمند به ارتباط با شما بودیم، اما این مدل رفتار شما نشان داد هیچ‌وقت علاقمند به ارتباط با ما نبودید. چرا؟ چون ما حجاب داشتیم؟ باور کنید لطافتی که دوستان من دارند و در دوستی از نزدیک قابل درک است ترازش را در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. این را از وقتی حجاب برتر را انتخاب کردم، جور دیگری دریافتم. زنانه‌تر که نگاه کنم این رفتار شما به احساس نازنین همه ما آسیب زد. اینکه در قالب حجاب فطرت و روح خود را دست‌ناخورده نگه داشتیم به معنای زمختی روحیه ما نیست.

      شما باعث شدید امروز رسانه‌های تندرو مثل همیشه به ما و حجابمان اهانت کنند. شما را سوژه کردند و علیه مردم من تاختند. شما بستری فراهم کردید تا عده زیادی از کسانی که چشم دیدن زن محجبه را ندارند به این زنان پاکدامن اهانت کنند. ایران را دوست داریم به این دلیل که زن مسلمان محجبه در آن از هر نقطه دیگر دنیا آزادتر است. آزادتر درباره اینکه آن‌طور که دلش می‌خواهد زندگی کند. اگر زنی حجاب نمی‌خواهد می‌تواند در همه جا آن‌طور که می‌خواهد باشد اما درباره زن محجبه این‌طور نیست. دوستان محجبه من در همان کشوری که شما در آن با یک مرد دست دادید بارها مورد تعرض قرار گرفته‌اند و به آن‌ها حمله‌های زبانی و فیزیکی شده است. از شما می‌خواستم با حجابتان و حفظ کرامت انسانی خودتان به ما کمک می‌کردید تا پیام اسلامی که پدر شما به اعتقاد فراوان برای اعتلای آن در سینما تلاش کرد، به گوش مردم دنیا برسد.

      شاید در جاهایی از این نامه لحنم تند شده باشد ولی این را بدانید که این حرف‌ها، حرف‌های دل من است. حرفی که بخاطر علاقه‌ام به شما نوشتم. حرفی که امیدوارم آلت دست حرف‌ها و موضع‌گیری‌های سیاسی و تند نباشد و تنها به گوش شما برسد تا بدانید با بخشی از کسانی که شما را دوست داشتند چه کردید. دلم به من می‌گوید آیا می‌شود روزی لیلا حاتمی از همان توجیه «غافلگیری» فرجه بگیرد و از حجاب دفاع کند؟ خانم حاتمی دلم می‌لرزد و اشکم جاری شده است اما همین یک خط را هم می‌نویسم: لطافت و زیبایی روح یک شهید در بالاترین مرتبه است. سر مزار شهدا به این فکر می‌کردم آیا می‌شود لیلا حاتمی روزی در میان من و دوستانم با هم در همین پنج‌شنبه‌ها پیش شهدا بیاید.

      من هنوز به شما امیدوارم.

      ف.م؛ یکی از دوست‌داران لیلا حاتمی

      • عزیزم اون فقط یه بازیگره.حرفات خیلی بی ربط بود. دست دادن و روبوسی چه ربطی به شهدا داره آخه؟؟؟؟؟؟

      • عزیزم ایشون کجا شما رو فریب دادن و دروغ گفتن
        صرفا برا اساس یک فیلم رو دیگران قضاوت کردن کار واقع بینانه و درستی به حساب نمیاد
        شما روح لطیف و ساده ای داری
        اما سادگیتون بهتون ضربه زده توی برداشت از ایشون نه رفتار خ حاتمی.
        او یک بازیگر هست.
        اگه میخوای بشناسیش به دیالوگ های او توجه نکن .به پیشینه یخانوادگیش و جوی که الان توش هست هم میشه نیم نگاهی بندازی.
        مادر خ حاتمی یکی از هنرپیشه های زن فیلم فارسی با صحنه های انچنانی بوده.البته نمیشه رو این مورد باز هم قضاوت کرد.
        ولی این مورد بازهم بی تاثیر نیست

        • حالا شاید همه تا این اندازه نشناسنش اما با دیدن فیلم هایی از ایشان یک ذهنیتی راجع به این بازیگر پیدا کردند نمیخوام بگم همه بازیگران بایدشخصیتی باشند که بازی میکنن اما دیگه انتظار دیدن چنین تصاویری را هم ندارند قبول کنید که سخته ..

    • بابا بخدا چه وضعیه؟
      چرا هیچکس به این بازیگرا نظارت نداره؟
      اون از اون بازیگری که فیلم مستهجنش اومد بیرون
      اون از ستایش و تیپ و قیافه اش
      اون از عطاران و حرف هاش و…
      بخدا تو سینمای ما خر تو خره

    • به قول آقای روحانی مردم رو به زور نمیشه به بهشت برد؟ این رفتار ها باید آسیب شناسی بشه.چون ما داخل ایران هم از این حرکات کم نمیبینیم!

      • به قول امام حسین
        من از مال
        جان و
        خانواده ام
        از همه چیزم گذشتم تا راه بهشت بسته نشود ومردم جهنمی نشوند

        این تفسیر
        انی ارید ان امر بالمعروف وانهی عن المنکر است
        بزرگترین کار فرهنگی جریان کربلا بود

        • کار فرهنگی که بهای آن دادن خون بود
          ….
          خدایا ما رو از دوستی اهل بیت به سمته اطاعتشون پیش ببر
          الهی امین

          • ابعضا فکر می کنم!
            میبینم ما اصلا امر به معروف بلد نیستیم بیشتر امر به خودمان میکنیم نه به معروف
            بیایی خودتو فدا کنی برای کسانی که سنگت میزنند
            هرچه داد بزنی بابا به خدا اشتیاه میکنید این گرگ به فکر چوپانی شما نیست؟!
            ولی هوبکشند
            بگی بیایید مرا تکه تکه کنید تا از گمراهی بیرون بیایید
            یک داستانی شنیدم نمی دونم چقدر صحت داشته باشه؟
            امام حسین یک پیرلهن کهنه پوشید ویک پیراهن نو بران کهنه

            دلیلش پرسیدند
            گفت: برخی ها به امیدی اومدند نمی خوام دست خالی برگردند واین لباس رو پوشیدم تا ببرند وان کهنه رو هم زیرش پوشیدم تا بدنم رو عریان رها نکنند
            ولی کوفیان……..

            • نظراته شما رو تازه امشب دارم میخونم
              همش دله منو شکسته…
              روضه ی امام حسین میخونید؟
              شرمنده میکنید و اشکبارمون میکنید

              • هدفم روضه خوندن نیست
                بلد هم نیستم
                ولی حرفم با خودم اینه
                امام حسین از همه چیزش گذشت!
                یعنی چیزی نبود که امام حسین اونو تو کربلا ندهد!هیچ چیز

                ولی من بعضا از یک اخلاق بدم نمی گذرم؟
                از یک هوای نفس!
                حاضر نیستم برای خدا از یک خواسته خودم بگذرم
                دایما چون وچرا می کنم
                اگرپشت اما
                واما نتیجه اش
                شاید وبعدا
                واین بعدا هیچ وقت نمی اید

                موقع گریه مارو هم فراموش نکن التماس دعا داریم شدید

                • سلام حاج آقا مجتبی
                  خب عزیز من شما که این مسائل رو بلدی چرا بهش عمل نمیکنی؟!

                  • سلام متوسلیان عزیز
                    اخوی دعا کن خدا ما روهم جز حاجی اقاها قرار دهد!
                    راستشو بخوای من هنوز کربلا هم نرفتم؟!
                    اما عرض کردم بعضا؟! والتماس دعای شدیدم هم بخاطر این بود

                    در ضمن شیطون هم خیلی چیز می دونست ولی بهشون عمل نکرد
                    من که شاگرد ایشون نمی شم البته شما هم استاد بنده هستید ولی دیگه در ودیوار باهمند؟!

                    • آقا مجتبی
                      متأسفانه من هم تا بحال موفق به زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام نشده ام

                      خوشم میاد کلاً خوب تیکه میندازی ناقلا!!!

                      • ان شاالله توفیق بشه باهم بریم پابوس اقاابی عبدالله
                        البته بگم. اول دست بوس ابوالفضل
                        چون دست عباس همیشه زیر پای حسینه!

                        درضمن جد حقیر هم هست!

                        اگر بعضا جسارت میشه
                        به بزرگی وصفای دلتون حلال کنید

              • هدفم روضه خوندن نیست
                بلد هم نیستم
                ولی حرفم با خودم اینه
                امام حسین از همه چیزش گذشت!
                یعنی چیزی نبود که امام حسین اونو تو کربلا ندهد!هیچ چیز
                ولی من بعضا از یک اخلاق بدم نمی گذرم؟
                از یک هوای نفس!
                حاضر نیستم برای خدا از یک خواسته خودم بگذرم
                دایما چون وچرا می کنم
                اگرپشت اما
                واما نتیجه اش
                شاید وبعدا
                واین بعدا هیچ وقت نمی اید
                موقع گریه مارو هم فراموش نکن التماس دعا داریم شدید

    • ننه جاوز یادش بخیر….

    • امیدوارم دیگه از این صحنه ها نبینیم

    • عقده ای تازه به دوران رسیده بدبخت

    • اگه همه دخترای ایرانی با ژاکوب روبوسی کنند ما آبرومند میشیم؟

    • ن الان چیکار کنم 29 سالمه و بیکارم خدایا خودت به داد ما جوونا برس. لعنت بر ای افکار عصر دایناسورها و جاهلانه.

    • سرکار خانم لیلا حاتمی حمایتت می کنیم ……..

    • امان از ادم عقده ای و بی فرهنگ

    • چی بگم؟
      مگه فایده ای هم داره؟!!!!

    • خانم حاتمی
      به شما افتخار میکنم

    • اللهم عجل لولیک الفرج

    • من باکمال احترامی که برای همه قائلم ولی [……] همه ی بازیگران و شماها

    • شنیدم ک لیلا حاتمی رسما از مردم ایران عذر خواهی کرده ودلیل رفتارش اونجا گفته.؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    • آهای جوان انقلابی و دار و دسته
      من با همتون قهرم ولی دلم نمیاد جواب یه سری ها رو ندادم واسه همین اومدم
      یکی مثل نگین و …
      هرچند …
      بیخیال
      بای

      • من هر کاری میکنم شما از این حالته قهر بیای بیرون…….
        چون لطافته قلبه تو اهمیت داره حتی بیشتر از بحرانی که الان بهش گرفتار شدم
        من سکوت میکنم تا تو رو هم با حرفهام وارد بحران نکنم و ارامش رو ازت نگیرم
        اما بمون!
        اگه کسی اشتباهی میکنه بهتره با صدای بلند بگی
        نه اینکه خود خوری کنی و بری

        من هم مثه خیلی ها اشتباه دارم دوستم
        و خیلی ممکنه عجیب باشم
        ولی خب نگینه دیگه
        اینجوری ام.
        من برای بحث حجاب دیگه حرف نمیزنم
        چون تو این زمینه بسیار مشکل دارم
        و فکر نکنم اینجا قابل حل بشه
        فقط ممکنه افراد رو به هم بریزه

    • سلام
      هفته پیش شمال بودیم هر جا داخل جنگل وارد میشدیم اکثرا بدون روسری بودن.
      نمیدونم ولی فکر میکنم 5 سال دیگه خیلی جاها دیگه حجاب ندارن. عرف جامعه داره به اون سمت برده میشود. من خودم فکر میکنم حجاب از حالت ارزش بودن خارج شده . وب یک چیز اجباری تبدیل شده که باعث شده خیلی ها اونو پس بزنند. کاش هیچوقت حجاب اجباری نمیشد. تا ارزش حجاب باقی می موند.

    • سلام به همه

      نظرات جالب بود بعضی ها گفتن به ما چه بعضی هام نظرات خاص خودشون رو داشتن اما چیزی که مهمه باید گفت :
      وقتی یک نفر از کشوری به هر عنوان خاصی در یک مجمع بین المللی و یا جشنواره ای حضور پیدا میکنه حامل اعتقادات و پیامهای متفاوتیه خانم حاتمی میتونه توی خونشون یا حتی جاهای خصوصی مربوط به زندگی خودشون هر طور که میخوان باشن اما ایشون در چنین جایی یعنی من یعنی ما یعنی ایران خوب طبیعیه که این اعمال از طرف ایشون نه تنها صحیح نیست بلکه جای اعتراض داره ما ایرانیم مملکت مهدی زهرا (عج)

      باور کنید
      باور کنید جنگ شده
      باور کنید ما مسئولیم
      باور کنید
      به پسر زهرا رحم کنید
      باور کنید که دار و ندار امام عصر در غربت قبل از ظهور ما هستیم

      یا علی

    • خدا همتون رو شفا بده !
      نظراتتون رو که خوندم واقعا نمیدونستم بهتون بخندم یا به حال کشورم که همچین افرادی توشن تاسف بخورم.
      خدایا این کشور رو از لوث وجود خشک مغزها پاک کن و آرامش رو به مردم بدبخت و بیچاره ایران هدیه کن. بخدا دیگه حالمون از هرچی آدم مدعی مذهبیه بهم میخوره. به اینجامون رسید…

    • عزیز هنوز انقدر رشد نکردی که بفهمی با دست دادن کسی بی غیرت نیست.کسی بی اصالت نیست.هنوز خیلی کار داری برادر!
      ای برادر مومن به ذات انسانها نگاه کن.برو تو خیابونها با چشم باز نگاه کن همه چی تغییر کرده و تو تنها شدی!

    • سلام
      پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما مطالعه کنید که اطلاعات و آگاهی تون رو بالا میبره:
      دغدغه های فرهنگی (شرح مزجی یکی از بیانات محوری مقام معظم رهبری در سال 1373 با استفاده از دیگر بیانات معظم له)

    • آخ ….
      خداییش ناراحت شدم خیلی…
      چون من بازی اینو خیلی دوست داشتم…
      حیف شد.

    ارســــال دیدگــاه

    *

    *

    *

  • پربازدیدتـرین ها
  • پربحث تـرین ها
  • ناگفته‌ها از لحظات غسل و تدفین حجت‌الاسلام هاشمی

    آخرین خطبه‌عقد مرحوم‌هاشمی دو روز قبل از وفات | تصویر

    رفسنجانی: اگر این لقب را بنویسند من راضی نیستم | تصویر

    استقبال تحقیرآمیز؛ تکرار رفتار حقارت‌بار شاهان‌قاجار

    کاربران شبکه‌های اجتماعی به استقبال شیخ زکزاکی رفتند | تصاویر

    اخطارهای مکرر شهرداری‌تهران درباره ایمن‌نبودن ساختمان پلاسکو + سند

    رونمایی از تخلف شرکت‌ملی‌گاز در دریافت گازبها

    اشک‌های مجری و مهمان شبکه‌«العالم» از روضه مادر شهیدبحرینی: «وجدان‌های بیدار کجا هستند؟ چرا هر چقدر صدای‌خود را بلند می‌کنیم، هیچ جوابی نمی‌شنویم؟ سازمان‌های حقوقی جهان کجا هستند؟» | فیلم

    تقلب عجیب دانشجوی‌روسی در امتحان فیزیک هسته‌ای | تصویر

    اینستاگرام یک آتش‌نشان: من زنده‌ام!

    وزیربهداشت: آیت‌الله هاشمی ۲۰ سال دیابت داشت و ۱۶ سال پیش آنژیو قلب کرده‌بود / اگر پیشگیری می‌شد، مرگ ناگهانی ایشان اتفاق نمی‌افتاد

    تصاویری از فروریختن اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران

    همدردی چهره‌ها با آتش‌نشانان فداکار؛ از «دایی» و «برانکو» تا «چاووشی» و «پرستویی» | تصاویر

    علیزاده‌طباطبایی: هاشمی به عملکرد اقتصادی دولت معترض بود

    واکنش جالب خانم‌مجری به عشق دوربین‌ها | تصویر

    ادبیات متلک و تمسخر دون شأن ریاست‌جمهوری است

    خشم جوانان یمن از سیاست منافقانه انگلستان

    برای آتش‌نشان‌ها دعا کنیم

    ۶عامل تعرض به سفارت‌ایران در دانمارک بازداشت شدند

    حکایت موبایل به دستان در برابر پلاسکو

  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • منبـر و حسینیه

    قیام‌مختار از منظر ائمه‌اطهار و علمای فرق شیعه و سنی

    چرا مردم از این تخته‌سیاه و دکور تکراری خسته نمی‌شوند؟

    مداحی میثم‌مطیعی در شب وفات حضرت‌فاطمه‌معصومه(س) | صوت

    مداحی محمودکریمی در شب وفات حضرت‌فاطمه‌معصومه(س) | صوت

    تفسیر زیبای شعرکودکانه از زبان یک روحانی | فیلم

    نگاهتان به آقا باشد… / خاطره‌ منتشرنشده از تبعیت مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی از رهبری

    آیا گرفتن سود بانکی حرام است؟ / نظر مراجع تقلید

    بررسی صحت سخن منسوب به حضرت عیسی(ع): اگر سیلی به صورتتان زدند…

    مردی که به تنهایی یک رسانه است

    کربلا؛ تنها جای جهان که آب سربالا حرکت می‌کند

    آیا می‌توان نماز جماعت را به اهل سنت اقتدا کرد؟

    فرد از چه زمانی باید خمس بدهد؟

    آیا حضرت محمد(ص) پیامبر جن‌ها هم بود؟

    فتوای‌ مهم آیت‌الله‌مکارم شیرازی: ازدواج دختران زیر ۱۳‌سال باطل است

    حسادت زنانه در بین زنان کدام پیامبر وجود داشت؟

    خداوند در این مکان با موسی (ع) سخن گفت / تصاویر

    بازسازی تاج گنبد حرم حضرت علی(ع) / تصاویر

    عزراییل، در هنگام جان کندن دو نفر، دلش به درد آمد

    مداح خردسال : از امام حسین(ع) یک «شلوار آبی» خواستم!

    شفای دختر ۱۱ ساله در پیاده‌روی زائران امام‌رضا علیه‌السلام

    عفاف و حجاب

    ایرانی‌ها به تاریخ‌شان رجوع کنند، دیگر از غربی‌ها الگو نمی‌گیرند

    ماجرای دست‌دادن یک دختر ارمنی به امام موسی‌صدر و واکنش جالب ایشان

    آمار طلاق در ایران ناراحت کننده‌است

    مادر چادری، دختر مانتویی! چرا و چگونه؟

    سردار اشتری: نیروی انتظامی برای مقابله با بی‌حجابی ‌‌تنها مانده است

    شو لباس زنان با حجاب در هفته‌ی مد در نیویورک | تصویر

    مصاحبه سال ۱۳۵۸ آیت‌الله طالقانی درباره حجاب

    درآمد ماهانه روحانیون و طلاب چقدر است؟

    رواج مانتوهای حیازدا در بازار

    مایدا: هیچ کس من را مجبور به رعایت حجاب نکرده‌است / با حجابم به خودم احترام گذاشتم

    آیت‌الله مکارم شیرازی : حفظ حجاب بانوی تکواندوکار ایرانی در المپیک از کسب مدال مهم‌تر بود

    چرا گناه در جامعه رواج پیدا کرده‌است؟

    این الگوی حجاب اسلامی نیست!

    حراج عفاف در مزون‌های مجازی

    مانتوهای بی‌هویت یا برهنگی فرهنگی؟

    پوشش متفاوت زنان دربار و جامعه عربستان | تصاویر

    حجاب راهی برای بهتر دیده‌شدن

    چند می‌گیری ناهنجارم کنی؟ | تصاویر

    ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و بررسی تخریب جایگاه والای دختران در فرهنگ و جامعه با ادعای گزاف پایین‌‏بودن جایگاه آنان

    کشف‌حجاب‌ خبرنگارشرق‌ در سفر ظریف | تصاویر

    دفاع و شهادت

    از عشت‌رانی در کاباره تا شهادت در جبهه

    آخرین دیدار نادر طالب‌زاده با شهیدهمدانی

    شهید دکترحجت‌اله‌رئیسی؛ نخبه‌ای که دفاع از اسلام را به پیشنهاد کار در مجلس سِنا با حقوق ماهیانه ۳۰ هزاردلار ترجیح داد

    دو ساعت قبل از شهادت آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی چه گذشت؟ / ماجرای آخرین معانقه با حضرت‌امام(ره)

    یاد باد آن روزگاران، یاد باد | تصاویر

    خاطرات یک رزمنده نوجوان: با سیم‌ سر پاسدارها را می‌بریدند!

    نجات متوسلیان از زندان رژیم‌صهیونیستی کلید خورد

    روایتی تکان‌دهنده از شهیدی که پیکر او با گذشت ۱۶ سال سالم ماند

    «بابا رجب» غریبانه رفت / برای خودش که نشد؛ سرپناهی برای خانواده‌اش فراهم کنید

    روایت همسرانه از شهید ارباً اربا شده در سوریه: آسمانی‌شدن فقط مخصوص آقایان نیست

    مدافعان حرم و دخترهایی که بعد از شهادت پدر، بابایی می‌شوند

    ناگفته‌های شهید حاج‌رجب بعد از دیدار امام خامنه‌ای: به آرزویم رسیدم…

    ماجرای پیشنهاد بی‌شرمانه استاد زن امریکایی به «عباس بابایی» چه بود؟

    همسر شهیدعلیرضاتوسلی: آرزوی ابوحامد شهادت بود / شهید معتقد بود جنگ سوریه به آزادی قدس منتهی می‌شود

    جزئیات جدید ربایش دیپلمات‌های ایرانی در لبنان

    ماجرای برخورد شهیدچمران با رضاسگه!

    نامه اخلاقی یک شهید درباره «ماه رمضان»

    هفت پلان از زندگی شهید اسحاقیان

    نظر رهبر معظم انقلاب درباره فیلم ایستاده در غبار / حمیدیان: «ایستاده در غبار» چکیده رویاهای من است

    چند روایت از عوامل شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی

    خطوط قرمـز

    حکم آتش علیه قوه‌قضائیه در ساختمان معروف شهرلندن / بی‌بی‌سی فروردین ۹۳: در ماهها و سالهای‌آتی باید با حمله و هجمه به قوه‌قضائیه دستگاه‌قضای‌ایران را مهار کرد

    چرا خانواده هاشمی به دروغ‌پردازی‌های اخیر واکنش نشان نمی‌دهند؟

    وقتی اصلاح‌طلبان حرمت مراسم تشییع هاشمی را می‌شکنند

    «ذخیره‌انقلاب!» با انقلاب چه‌کرد؟

    حماقت اپوزیسیون و درایت حزب‌‌الله در مراسم تشییع هاشمی

    ماجرای حواشی فتنه‌گران در مراسم تشییع‌جنازه هاشمی

    راز اشرافیت این کاخ چیست؟

    آقای احمدمنتظری؛ این همان اکبرشاه دهه شصت است!

    بغض و کینه رسانه هتاک از دکتر احمدی‌نژاد ادامه دارد

    موسوی گفت شرط لغو تظاهرات، صحبت‌کردن در صداوسیما است / پس از اینکه گفتم با شرط شما موافقت شد، قول داد تظاهرات را لغو کند، اما نمی‌دانم کدام خنّاسان ذهنش را عوض کردند

    برای حفظ حرمتها، خیلی از ادعاهای بابک‌زنجانی را علنی نکرده‌ایم/ وی ادعا کرده میلیاردها تومان به انتخابات ریاست‌جمهوری کمک کرده‌است/ ورود تجهیزات پیشرفته امنیتی به ریاست‌جمهوری با اجازه که بود؟/ دیپلماسی را منحصر به برجام کرده‌اند که نتیجه‌اش هم اینطور شده‌است

    بی‌احترامی به ساحت‌هنر در جشن شب یلدای دانشکده‌ هنر اصفهان / مسئولان فرهنگی باید پاسخگوی این حرکت شنیع باشند

    پرونده‌ فتنه‌۸۸ باید باز بماند / فتنه‌گران منویات خودکامانه خود را بعنوان صیانت از رای مردم جا می‌زدند

    توصیه امام‌خامنه‌ای به «حاج‌قاسم» درباره سوریه

    فتنه ۳۲۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومانی / لیست تحریم‌هایی که بعد از فتنه ۸۸ بخاطر قانون گریزی اصلاح‌طلبان بر ملت ایران تحمیل شد

    از پاره‌کردن پرچم هیئات‌ها و برهنه‌کردن مردم توسط فتنه‌گران سبزپوش حامی موسوی تا وحشی‌خواندن عزاداران حسینی توسط کروبی

    خون‌فرزندم به گردن موسوی، کروبی و خاتمی است / عذرخواهی سران‌فتنه هم جای جوان‌شهیدم را نمی‌گیرد

    ۶ هشدار مهم مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به سران‌فتنه

    چه کسی برای اولین‌بار به فحاشی سیاسی پشت تریبون عمومی دست زد؟ / علی‌مطهری خطاب به نماینده مجلس: «بتمرگ! پُف..» | صوت

    وطن‌فروشی در حد تام و تمام؛ نامه‌ی جمعی از عناصر ضدانقلاب به رئیس‌جمهور آمریکا برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران

    شــــــوک

    تقلب عجیب دانشجوی‌روسی در امتحان فیزیک هسته‌ای | تصویر

    شهادت ۲۰ آتش‌نشان / سخنگوی آتش‌نشانی اعلام کرد احتمال نجات آتش‌نشانان از زیر آوار بعید است / وزارت‌کار مقصر اصلی حادثه پاساژ پلاسکو / سخنگوی وزارت‌خارجه: سفارتخانه‌های آلمان، ترکیه و بریتانیا تحت کنترل‌های کامل و لازم ایمنی و امنیتی

    تصاویری تکان‌دهنده از آدمخوارها در روسیه

    لباس عجیب سفیر مغرب در دیدار با روحانی / تصاویر

    بلایی که فرقه‌ «حلقه‌عرفان» بر سر یک دختر آورد

    خودروی متفاوت پراید در یونان | تصاویر

    تصاویری از خنده‌دارترین فیگورهای ۲۰۱۶ سیاسیون

    نزدیک‌ترین همسایه کهکشان راه‌شیری به روایت تصویر

    جایزه داعش برای سر دختر کُرد | تصاویر

    تصویری متفاوت از جسد دالتون‌های واقعی

    شرط جالب یک سوپری برای تخفیف / تصویر

    سوتی خانم‌مجری در برنامه‌ی زنده | تصویر

    سریال جدید «مهران غفوریان» کار دستش داد!

    حساسیت عجیب یک زن به شوهرش

    لباس‌ خانم‌ نخست‌وزیر‌ دردسرساز‌ شد

    چهره‌های سرشناس در پیاده‌روی اربعین | تصاویر

    ۱۱۸ چقدر درآمد دارد؟

    معلم کرمانی شاگردش را کور کرد / تصویر

    هوا فروشی به جای بنزین

    بمبهای‌شیطانی برای کودکان‌عراقی | تصاویر

    خـانه و خانواده

    چرا زندگی مجردی از سال ۹۰ اوج گرفت؟ / آمار ازدواج‌ نکرده‌ها

    تفسیر زیبای شعرکودکانه از زبان یک روحانی | فیلم

    زندگی در گور؛ روایت انسان‌هایی که در منجلاب نگون‌بختی، فقر و اعتیاد گورخواب شده‌اند | تصاویر

    دورهمی زنانه یا پارتی‌ شبانه؟!

    جشن‌تولد کودکان شهدای مدافع‌حرم | تصاویر

    ساعتی ۱۰ میلیارد ریال مواد مخدر در ایران معامله می‌شود

    ثبت ۱۹ طلاق در هر ساعت در کشور!

    ۱۴ کلیدطلایی برای گشودن درِ خانه‌عشق

    زن چگونه در نیمی از دارایی مرد سهیم می‌شود؟

    روایتی جالب از ازدواج آیت الله مهدوی‌کنی (ره)

    «حسینیه‌ کودک» ابتکار جالب فرهنگی در مشهد مقدس

    ۱۰ اسم دختر و پسر دارای بالاترین فراوانی

    فضای‌مجازی و بلوغ زودرس جنسی

    ابتکار جالب داماد در تزیین «ماشین عروس» | تصویر

    دولت کانادا برای تولد فرزندسوم ۲۶ میلیون تومان هدیه می‌دهد

    عروسی سنتی در روستای انبوه عمارلو | تصاویر

    مزاح آیت‌الله طالقانی درباره دلیل دو همسره بودنش

    خطری که دانش آموزان ایرانی را تهدید می‌کند

    سنت‌های دست‌ و‌ پاگیر در ازدواج چیست؟

    ازدواج اولویت هفتم جوانان ایرانی!!

    دانش و سـلامت

    باز هم با مدیریت علی‌لاریجانی بدون شنیده‌شدن صدای مخالفان یک طرح کلان کشوری تصویب شد / وقتی بیمه‌ها به نفع پزشکان و به ضرر مردم زیر نظر وزارت‌بهداشت میرود

    فواید روابط عاشقانه برای بدن

    تماشای فیلم های مستهجن این پیامدهای ناگوار را دارد

    اگر این نشانه‌ها را دارید، سکته مغزی در راه است!

    مردان بیشتر از زنان به زوال حافظه دچار می‌شوند

    خوردنی‌های خوشمزه سرطانی

    با کودکان به شدت وابسته چه باید کرد؟

    مشاجره زوجین حتی جلوی نوزادان ممنوع

    نکاتی مهم درباره افراد رک گو

    چرا فکر می کنیم قیافه جذابی نداریم؟

    نحوه برخورد درست با کودکی که مرتکب خطایی شده است، چیست؟

    چپ دستی؛ مزیت یا اختلال؟!

    علت سیاهی زیر چشم چست؟

    اگر با کسی بحث می کنید این قواعد را رعایت کنید

    راه حل فوق العاده خانگی برای دندان‌درد

    پرخاصیت‌ترین میوه‌های پاییزی را بهتر بشناسید

    با آنفلوآنزا بیشتر آشنا شویم

    مر‎‎غ‌ بالای ۱۸۰۰ گرم وزن نخرید +علت

    ٢ هزار میلیارد کهکشان در جهان وجود دارد

    راه‌هایی برای شناسایی و مبارزه با شپش‌سر

    ورزش پهلـوانی

    تغییر نام ورزشگاه مشهد به نام «تختی» توسط امام خامنه‌ای

    علت مرگ رازآلودِ مرحوم غلامرضا تختی چه بود؟ / از سینه‌شکافته‌شده پهلوان تا لخته‌های خون پشت سر / اشتباه بزرگ سیاسی تختی چه بود؟

    بیانیه تند کی روش علیه برانکو درباره اتفاقات اخیر

    استقبال ۴۰ هزارنفری از بازی سپاهان

    بینی افشاگر پشت‌پرده استقلال را شکستند | تصویر

    تغییر رسمی مدال برنز کیانوش رستمی به نقره

    یک روز تمرین تنیس چقدر هزینه می برد؟

    اهدای هدیه رهبری به بانوی تکواندوکار/ تصاویر

    علی‌دایی در اتوبوس شرکت‌واحد | تصویر

    چرا «مک دونالد» باید قبل از انتخابات در ایران افتتاح شود؟

    عواقب سردادن شعارجعلی توسط هواداران تراکتور

    آقای‌دایی! تشخیص میزان ارتباط حجاب و اسلام با شما نیست

    واعظی‌آشتیانی: برانکو کجا عزت ایرانی را درک می‌کند؟ / متأسفم برای مدیری که تشخیص نمی‌دهد امارات دشمن ماست!

    شایعه باورنکردنی در مورد ستاره تیم ملی ایران

    عمیدی: بخدا اهل دوپینگ نیستم

    اخطار باشگاه استقلال به علی ضیا

    تصویری تلخ از اقدام زشت عباس‌جدیدی

    شهادت بازیکن تیم فوتبال العهد لبنان در سوریه

    حمله‌ گازانبری کی‌روش به ساکت و تاج

    کفاشیان و اسدی در خطر جلب و بازداشت!